Gerucht: iPhone 8 loopt vertraging op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-09 17:28
Gisteren toch echt gehoord; introductie iPhone 8 loopt vertraging op. En inderdaad, even Google'n levert aardig wat resultaten op. Behalve op Tweakers. Mis ik iets? Verschijnen toch wel vaker geruchten op Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zag het op RTLZ in de newsreel:
https://www.rtlz.nl/tech/...rgt-voor-paniek-bij-apple

Maar een dag later is toch geen probleem @be3a18

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:21

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Of redactie@

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:39

arnoudwokke

Redacteur
Uiteraard hebben we dit gezien. We brengen inderdaad geregeld geruchten om onze lezers op de hoogte te houden van relevante ontwikkelingen in de techindustrie, maar dit leek een gerucht dat niet veel toevoegt.

Ten eerste: het enige later verifieerbare brokje info is dat hij later komt, maar dat kon je anderhalve week geleden al lezen op Tweakers.

De rest van de info is op zijn minst genoeg om vraagtekens op te roepen. Waarom zou Apple moeite hebben met het inbouwen van draadloos laden? Het zit al jaren op telefoons, Qi is bovendien een vastgelegde standaard met veel compatibele hardware en draadloos laden werkt zelfs in vergelijkbare vorm op mijn elektrische tandenborstel ;)
De vingerafdrukscanner zou volgens veel andere info, van vaak betrouwbaardere bronnen dan 1 enkele bron van Fast Company, totaal ontbreken op de nieuwe iPhone (zeggen Apple--insider Mark Gurman en analist Kuo, de twee betrouwbaarste bronnen voor lekken vanuit Apple naar de pers die afgelopen jaren actief zijn geweest). Het inbouwen van de vingerafdrukscanner in het display is verdraaid lastig, zeker met de tientallen miljoenen exemplaren die Apple in korte tijd wil leveren van dat ding.

Daarom hebben we ervoor gekozen deze te laten liggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-08 18:32

ken-dj

Life is short break the rules

be3a18 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 14:44:
Gisteren toch echt gehoord; introductie iPhone 8 loopt vertraging op. En inderdaad, even Google'n levert aardig wat resultaten op. Behalve op Tweakers. Mis ik iets? Verschijnen toch wel vaker geruchten op Tweakers?
Heb net een telefoontje gehad, van een vodafone medewerker, omdat mijn abbo verloopt in October.
Ik begreep van hem dat de Iphone 10 (Iphone 10, I.v.m. met het jubileum!) :*) , pas in december leverbaar is.
Vind het overigens wel een slimme marketing zet!, December feest maand, mensen geven sowieso meer geld uit !

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

Pagina: 1