Vraag

• olii
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-03 08:08
Hallo,

Ik heb sinds 1.5 week de OP5. De telefoon bevalt prima alleen ik kan via mobiel internet niet inloggen in het spel Pokemon go. terwijl dit in het begin wel gewerkt heeft. Wanneer ik inlog via WiFi en vervolgens weer verbinding maakt met mobiel internet werkt het spel prima.

Mijn vraag is hebben meerdere mensen hier last van?

Groetjes,

Olii

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@olii krijg je nog bepaalde foutmeldingen of andere dingen?

Verder wordt er op Tweakers een beetje meer eigen inzet verwacht dan dat je nu getoond hebt. Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan om je probleem op te lossen?

• olii
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-03 08:08
Ik krijg alleen een melding van Pokemon Go of ik nog een keer wil proberen in te loggen.

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:

1. Netwerkinstellingen gereset.
2. APN instellingen veranderd.
3. Terug gezet naar fabrieksinstellingen wat 2 dagen goed werkt en dan kan ik weer niet inloggen.
4. Contact opgenomen met OnePlus maar zei hebben ook geen oplossing en laten nu niks meer van hun horen.
5. Contact opgenomen met mijn provider zei zien geen wijzigingen in mijn mobiele data abonnement.

• Nekronek0
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-02 17:53
Heb je dit probleem ooit opgelost? Ik heb hetzelfde probleem, alleen een andere telefoon (Fairphone 3).

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:15
2 mensen met hetzelfde probleem, overeenkomst mobiele data werkt het niet. Zijn er nog andere overeenkomsten?

Welke versie Android staat op jullie apparaten?
Is Pokemon geupdate naar de laatste versie, en zijn er klachten op het Pokemon spelers forum?
Zitten jullie bij dezelfde mobiele provider?
Werkt het weer als je de telefoon uit en aan zet?
Zijn de Google Play system updates aanwezig (in Instellingen onder Info, Software)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Nekronek0 wil je even een nieuw topic aanmaken? Het kicken en kapen van een topic is niet gewenst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee