Ik zit (nog steeds) met een vervelende kwestie. Ik heb een product gekocht dat na enkele uren gebruik defect raakte. Ik heb dit aangekaart bij de webshop en de zaak is nu in behandeling. Deze week heb ik de webshop gevraagd of ze in plaats van het product te retourneren het betaalde bedrag kunnen terugstorten. Dat kon helaas niet want het product was buiten de DOA periode bij hun aangekomen. Nu kan ik nergens vinden of de DOA periode wettelijk bepaald is of dat het een voorwaarde is van de webshop. Ik kan in hun garantievoorwaarden er in ieder geval niets over vinden. Dit is de timeline van de zaak:
15 juni product besteld
16 juni product ontvangen DOA
19 juni defect gemeld
21 juni reactie van + RMA
week vakantie.
27 juni product geretourneerd
28 juni pakket aangeleverd door PostNL
05 juli pakket in ontvangst genomen door de webshop
Ik kreeg op 21 juni een RMA formulier waarmee ik het product kon opsturen en PostNL heeft het product 28 juni geleverd. Kan ik nu nog gebruik maken van DOA regeling?
voor iedereen die weet waar dit over gaat, kreeg zojuist bericht dat het nog 2 weken duurt voordat een product geretourneerd wordt
15 juni product besteld
16 juni product ontvangen DOA
19 juni defect gemeld
21 juni reactie van + RMA
week vakantie.
27 juni product geretourneerd
28 juni pakket aangeleverd door PostNL
05 juli pakket in ontvangst genomen door de webshop
Ik kreeg op 21 juni een RMA formulier waarmee ik het product kon opsturen en PostNL heeft het product 28 juni geleverd. Kan ik nu nog gebruik maken van DOA regeling?
voor iedereen die weet waar dit over gaat, kreeg zojuist bericht dat het nog 2 weken duurt voordat een product geretourneerd wordt
[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 13-07-2017 14:03 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps