Toon posts:

Viper 550 TNT (antiek) + DVD playback

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mijn cd-rom speler is het aan het opgeven en ik wil een nieuwe pioneer DVD speler kopen. Nu heb ik een redelijk antiek systeem, namelijk PII300 + 96mb + Viper 550
Er staat dat m'n kaart MPEG1/MPEG2/DVD playback hardwarematig ondersteunt, maar betekent dit ook dat m'n processor ontlast wordt? 350mhz wordt aangeraden om geen framedrops te krijgen.. Kan het of kan het niet? Any suggestions? Alvast bedankt

Verwijderd

volgens mij kan het wel alleen krijg je soms een korte laadtijd, weet het niet precies hoor maar je kan het proberen :)

Verwijderd

doordat de rekensnelheid van je CPU minder is dan aanbevolen kan het zo zijn tijdens het afspelen van een dvd dat het soms een beetje hapert, aan je werkgeheugen is niets aant merken (92=genoeg).

Tip, sluit tijdens het spelen alle ander programma's af plus de progjes in de taakbalk

Verwijderd

das wel handig ja, zo min mogelijk geheugenvretende programma's :)

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Ik denk dat het niet echt soepel zal afspelen. Zowel weinig CPU power als een "mindere" videokaart. Je kan het iig proberen en als het niet lekker werkt gaan upgraden.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
[personal mode]
Genieten KNUL! :P
[/personal mode]

Maar weet iemand nog meer? De replies zijn een beetje vaag ;(

Verwijderd

Gaat niet lekker lopen. Ik zou een Hollywood+ kaartje erbij hangen, heb je én beter (zo niet perfect) beeld én geen framedrops. En het kaartje kost geen drol meer (probeer evt. tweedehands ofzo)
Pagina: 1