Ik had in een ander topic al advies gevraagd over dit systeem. Ik kreeg daar goed advies over een CPU, MOBO en GPU, maar ben natuurlijk nog niet klaar. Graag zou ik jullie advies krijgen over de koeling, voeding en case.
De CPU, RAM en MOBO liggen al voor me vast. Over de rest valt nog te twisten. Zeker de GPU weet ik nog niet zeker of die in het budget past dus alternatieven zijn ook welkom. Op het gebied van voeding en een case heb ik echter geen flauw idee. Daarom zou ik graag jullie advies over beide, graag budget dus of zelfs 2e hands mag. Ook vraag ik me af of ik een dergelijke koeling nodig heb. Er zit geen CPU koeling bij, en wil op den duur wel wat gaan overclocken. Geluid vind ik niet zo'n issue.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen (Witcher 3, Rome 2 Atilla, CIV6, Mount and Blade 2) en Adobe dingen, met name Photoshop, Illustrator en Indesign. Sporadisch Premiere Pro. Dit alles graag op FHD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro wil ik wel klaar zijn en dan graag met randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Ja denk ik wel.
De CPU, RAM en MOBO liggen al voor me vast. Over de rest valt nog te twisten. Zeker de GPU weet ik nog niet zeker of die in het budget past dus alternatieven zijn ook welkom. Op het gebied van voeding en een case heb ik echter geen flauw idee. Daarom zou ik graag jullie advies over beide, graag budget dus of zelfs 2e hands mag. Ook vraag ik me af of ik een dergelijke koeling nodig heb. Er zit geen CPU koeling bij, en wil op den duur wel wat gaan overclocken. Geluid vind ik niet zo'n issue.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 3770K Tray | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus Sabertooth Z77 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 980 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | G.Skill Ares F3-1600C9D-8GAO | € 67,40 | € 67,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 93,35 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen (Witcher 3, Rome 2 Atilla, CIV6, Mount and Blade 2) en Adobe dingen, met name Photoshop, Illustrator en Indesign. Sporadisch Premiere Pro. Dit alles graag op FHD.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro wil ik wel klaar zijn en dan graag met randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Ja denk ik wel.