Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraagje over RAM en kleine prijsverschillen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Voor mijn nieuwe build wil ik 2x4 2400Mhz DDR4 RAM geheugen bestellen, en dan kom je ongeveer uit op 75 euro voor zowel die van Corsair, Crucial als Kingston. Als ik echter op Azerty kijk, heb je al die varianten ook voor bijvoorbeeld 80 euro, en 85, enz. Maar ik kan niet plaatsen waar die prijsverschillen vandaan komen, aangezien ik niks zie verschillen in de beschrijvingen. Voordat ik iets bestel, wil ik natuurlijk even zeker weten dat ik wel de juiste ram heb. Mijn keuze is nu gevallen op:

https://azerty.nl/product...rt-lt-ddr4-8-gb--2-x-4-gb

Is dit gewoon een geschikt RAM voor mijn build? Ik ga een vrij basic systeem bouwen met een i5 7500 en het MSI PC Mate moederbord (welke 2400Mhz ondersteund).

Alle reacties

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Heb je dan ook links naar de andere varianten? Anders is het wat lastig vergelijken.

En wat is 'jouw build'?

[ Voor 13% gewijzigd door McKaamos op 12-07-2017 22:24 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Never mind, ik heb al gemerkt dat de duurdere versies verschillen qua heatspreader en geschiktheid voor eventueel overclocken. Aangezien ik een vrij basic PC bouw en niet ga overclocken zit ik met elke RAM wel gebakken denk ik. Ik ga dus gewoon voor een van de goedkopere versies.