+2 voor het schelden op een onterechte -1?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik stel het kopieergedrag van Huawei aan de kaak. Deze komt met een KFC-editie telefoon (hoe verzin je het) wat in mijn beleving een cover-up is om een iPhone Red Edition cloon op de markt te brengen.

Blijkbaar resulteert het aanhalen van de naam Apple al tot veel ongenoegen. Dat kan zijn vandaar dat ik mijn standpunt verduidelijk met een plaatje van de Red Edition. Vergelijk deze met de Huawei en layout, design, kleur is allemaal een match.
Toch komt er een reactie overheen waarbij geen blad voor de mond genomen wordt: "jouw trolling-evening is nog niet voorbij". FreshMaker in 'nieuws: Fastfoodketen KFC brengt in China felrode smartphone uit'

Ieder z'n mening, wel een rare gezien ik juist heb aangegeven de -1 niet te begrijpen. Tevens onjuist, poster denk dat het om een hoesje gaat. Ik denk haast, een troll op zichzelf, danwel onnodig zwart maken. Met succes gezien het gescheld op +2 staat en mijn post verder wordt gemind.

Mijn post op 0 zou ik acceptabel vinden, zo had ik niet door bij het plaatsen dat er veel meer onderbouwing nodig was om bashing te voorkomen, en de overdreven reply op -1 of ook 0: off topic.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je toont een telefoon met hoesje, terwijl het je gaat om wat onder het hoesje zit. Dat begrijpt duidelijk niet iedereen. Geef gewoon een voorbeeld zonder hoesje. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
oh fuck, was dat een hoesje :/

d:)b