Beste Tweakers,
Graag vraag ik jullie hulp bij het uitzoeken van een nieuwe laptop
Ik wil een allround laptop aanschaffen. Hij moet een tijdje mee kunnen gaan qua nieuwe games die uitkomen. Deze wil ik niet op de laagste settings moeten spelen. Momenteel speel ik Guild Wars 2, maar ik zou ook graag BF1 willen spelen.
Daarnaast zal ik veel gaan werken met Photoshop en InDesign etc. Het liefst blijf ik rond de 1000 euro. Alleen bij aanzienlijke vooruitgang kan ik eventueel wat meer betalen. De laptop zal veel meegesleept worden tussen thuis en werk. Verder heb ik geen voorkeur voor bepaalde merken.
Eisen die ik nu al zeker weet. Minimaal:
- Scherm van 15 inch of groter
- Resolutie full HD
- Qwerty toetsenbord
- 8GB RAM > liefst met mogelijkheid om dit later uit te breiden naar meer
- 256GB opslag + SSD (dus mag ook 128SSD + HDD)
- 1x HDMI-aansluiting
- Beeldschermcoating mat
- 5GHz-ondersteuning
Voordat ik zelf met een paar suggesties kom, heb ik eerst nog wat korte vraagjes.
1. Met mijn eisen, vanaf welke videokaart zal ik minimaal moeten gaan kijken. Mijn voorkeur hebben die van GeForce
2. Ik heb ook advies nodig op het gebied van processoren. Kan ik beter voor een Intel i5 of i7 kiezen?
Voel je vrij om direct met passende suggesties te komen
Jullie worden bij voorbaat bedankt!
Graag vraag ik jullie hulp bij het uitzoeken van een nieuwe laptop
Ik wil een allround laptop aanschaffen. Hij moet een tijdje mee kunnen gaan qua nieuwe games die uitkomen. Deze wil ik niet op de laagste settings moeten spelen. Momenteel speel ik Guild Wars 2, maar ik zou ook graag BF1 willen spelen.
Daarnaast zal ik veel gaan werken met Photoshop en InDesign etc. Het liefst blijf ik rond de 1000 euro. Alleen bij aanzienlijke vooruitgang kan ik eventueel wat meer betalen. De laptop zal veel meegesleept worden tussen thuis en werk. Verder heb ik geen voorkeur voor bepaalde merken.
Eisen die ik nu al zeker weet. Minimaal:
- Scherm van 15 inch of groter
- Resolutie full HD
- Qwerty toetsenbord
- 8GB RAM > liefst met mogelijkheid om dit later uit te breiden naar meer
- 256GB opslag + SSD (dus mag ook 128SSD + HDD)
- 1x HDMI-aansluiting
- Beeldschermcoating mat
- 5GHz-ondersteuning
Voordat ik zelf met een paar suggesties kom, heb ik eerst nog wat korte vraagjes.
1. Met mijn eisen, vanaf welke videokaart zal ik minimaal moeten gaan kijken. Mijn voorkeur hebben die van GeForce
2. Ik heb ook advies nodig op het gebied van processoren. Kan ik beter voor een Intel i5 of i7 kiezen?
Voel je vrij om direct met passende suggesties te komen
Jullie worden bij voorbaat bedankt!