Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalevandaal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 07:43
Misschien niet helemaal op de juiste plek, maar vind de boodschap groot genoeg om te delen:

https://m.youtube.com/watch?v=V-WCzgjXqkA

Ik vind de beelden zwaar genoeg ook al is het gestaged.
Nu ben ik zelf helaas ook smartphone gebruiker in het verkeer.
Iemand die onder die 11% valt?

Bron: http://www.lindanieuws.nl...jankend-achter-je-scherm/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sorry, maar nutteloze reclame. De discussie "wat is afleiding" kan iemand op 1000 manieren voeren en op even zoveel manieren interpreteren.

- eten/drinken
- harde muziek
- opmaken / scheren
- navigatie / kaart bedienen
- krant / boek lezen
- praten met passagiers
- kinderen in de gaten houden
- precies op de kilometerteller letten bij trajectcontroles
- zon / regen / sneeuw / mist
- verkeerde verlichting voeren

^ allemaal zaken die gewoon afleiden van normaal rijden, al dan niet door eigen toedoen. Daar hebben we geen reclame voor nodig maar normaal boerenverstand. Helaas zitten er teveel mensen achter het stuur die dat boerenverstand vooral hebben thuisgelaten en denken dat ze of Max Verstappen zijn of dat elke weg 90m breed is en er in 6km omtrek geen andere weggebruikers zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

sbruynis schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 19:48:

Ik vind de beelden zwaar genoeg ook al is het gestaged.
Nu ben ik zelf helaas ook smartphone gebruiker in het verkeer.
Iemand die onder die 11% valt?
Werkelijk? Vind je de beelden 'zwaar' genoeg? Blijkbaar niet, want je zegt zelf dat je die killphone gewoon blijft gebruiken... })

Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen? Hoeveel ellende moeten deze 'eigenwijzen' nog veroorzaken?

Vandaag een heel stuk onderweg geweest, en zelfs met dit slechte weer (enorme plensbuien) blijven mensen 'spelen' in de auto, meerdere rijstroken gebruiken, onverwachte manoeuvres uitvoeren en als ze dan passeren, zie je het meteen, die blik en de handen zijn NIET op de weg of het stuur, maar ergens anders... die vermaledijde slimfeun! :(
Of nog erger, in sommige nieuwe auto's zitten de mensen al te swipen op hun dashboard!?!

Gewoon UIT dat ding. Stop 'm weg. Je aandacht hoort bij het verkeer! Het verkeer is geen video-game wat een [restart game] button heeft. :X
Natuurlijk is dat mobieltje niet de enige bron van afleiding, maar wel één van de factoren die heftige consequenties kan hebben.
Geldt trouwens niet alleen voor het gemotoriseerde verkeer, maar ook voor fietsers en zelfs voetgangers. Enige pluspunt, voor zover je van pluspunt kunt spreken, is dat de consequenties dan soms wat gematigder zijn...

En wat betreft dat gezonde verstand? Tja, ik vraag me dagelijks af of dat ergens met de noorderzon vertrokken is... ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
GoT is niet het platform voor viral reclame, aangezien er ook niet echt een discussie of stelling wordt geponeerd gaat deze dan ook op slot.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Dit topic is gesloten.