Toon posts:

1 versterker 2 versterkers?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goedemiddag ik weet niet goed waar ik naar op zoek moet gaan of waar ik moet zoeken
ik heb 4 boxen waarvan er 2 bass zijn ik wil ze appart kunnen instellen
ik heb dit voorheen gedaan door 2 versterkers te gebruiken en 2 inputs naar de pc laten gaan dat wil ik eigenlijk niet meer is er een mogelijkheid 1 versterker te gebruiken? zo niet 2 versterkers te gebruiken maar deze met elkaar door te verbinen zodat ik maar 1 ingang naar de pc hoef te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:49
Je mag iets duidelijker zijn in welke speakers je nu hebt en hoe deze aangesloten worden. Waarom wil je beide "bass-boxen" apart kunnen instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
2x quadral en 2x peavey bassgitaar boxen omdat ik die boxen min of meer alleen op bass wil en geen hoge tonen of zo min mogelijk en die andere de hoge tonen,mid/bas

en ik bedoel niet elke bassbox enkel maar bass en hoge toon appart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:16

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Even serieus: hier valt helemaal niets van te maken.

Maak even een lijstje van wat je hebt staan:
- bla
- blabla
- bliepbliep

Dan wat je precies wil.

Dan waar je over twijfelt.

Dan je precieze vraag.

Met leestekens, spaties, en spellingscontrole. Betere vragen krijgen betere antwoorden. :Y

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef eigenlijk maar 1 ding te weten en dat is: kan men als men 2 kanalen heeft a,b afzonderlijk instellen? Bij kanaal a meer bass toevoegen bij kanaal b minder zo ja naar war voor versterker moet ik zoeken? Of heb ik daar voor 2 versterkers nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 23:38

Jag

Dat is een stuk leesbaarder :). Het antwoord is: daar heb je twee versterkers voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oké volgende vraag kan ik versterker 1 naar versterker 2 aansluiten en van versterker 2 naar de pc of moet er een 3,5 jack van versterker 1 en 2 naar de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Misschien, ligt aan de versterker

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er een specifieke naam voor zo een versterker? Want daar was ik eigenlijk naar op zoek maar weet niet waar ik naar zoeken moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:45
Mengpaneel misschien iets ?

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
versterker 1 moet een pre out hebben of een subwoofer aansluiting die stereo is. Daar kan je vervolgens versterker 2 op aansluiten.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Pagina: 1