Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Desktop ter waarde van 550 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

ik wil graag een nieuwe pc aan gaan schaffen. ik wil met deze pc een beetje gamen en verder gewoon voor thuisgebruik. ik heb ongeveer een budget van 550 euro maximaal. het moet een goede pc zijn qua processor en videokaart. de videokaart het liefst van Nvidea. zou iemand me hierbij kunnen helpen om een zeer goede (voor zijn prijs) desktop met goede prestaties te zoeken. het lieftst eentje die al gelijk in elkaar staat en waar je verder niet veel meer aan hoeft te doen

vriendelijke groeten
Sjoerd van Gaans

Alle reacties

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-11 07:16
Misschien zit hier ergens een losse GPU in
categorie: PC's

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
maar de videokaart is niet super goed om bijvoorbeeld ook nog een game te kunnen spelen

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:18
Hier kunnen we niks mee.

Nog meer succes:

DAA beleid

Handleiding Pricewatch

Nieuw: topic templates

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.pngweggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Daarbij verwachten we ook een voorzet van jouw kant. Simpelweg vragen wat anderen zouden doen is er dus niet bij. Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum en de best buy guides doorzoeken.

Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door br00ky op 12-07-2017 21:36 ]

Dit topic is gesloten.