Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Topicstarter
Hallo!

Sinds vandaag is mijn Nexus 6P in de welbekende bootloop gevallen. Hij liep vanuit het niets vast en starte opnieuw op, maar je raad het al, dat blijft hij nu doen.

Ik heb al op meerdere fora gekeken wat ik kan doen om hem eruit te krijgen, maar tot nu toe geen succes gehad. Ik kan wel in het scherm komen waar je de barcodes en serial nummer kan zien (Met de opties: Start, Reboot bootloader, Recovery mode, power off en barcodes). Als ik op Recovery mode druk, blijft hij ook in de bootloop hangen.

Is er iemand met ditzelfde probleem en heeft hier wellicht een oplossing op gevonden?

Ik weet ook niet bij wie ik kan aanbellen voor een eventueel vervangend toestel of reparatie... Iemand die daar misschien een linkje voor heeft? Ik heb het toestel op 8-12-2015 bij Coolblue gekocht, met een KPN abbonement.

Alle hulp is welkom!

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Broodje_Aap voor zover ik weet krijg je het toestel hier zelf niet meer uit, aangezien het meestal een hardware probleem is.
Broodje_Aap schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 18:39:
Ik weet ook niet bij wie ik kan aanbellen voor een eventueel vervangend toestel of reparatie... Iemand die daar misschien een linkje voor heeft? Ik heb het toestel op 8-12-2015 bij Coolblue gekocht
www.Coolblue.nl. Garantie moet je altijd claimen bij de partij waar je het toestel gekocht hebt, in dit geval dus Coolblue.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Topicstarter
Ik heb vandaag contact opgenomen met Huawei, deze heeft mij doorgestuurd naar Dr Mobile om mijn mobiel daar te laten repareren. Tijdens het aanmelden van het toestel kwam er een optie "Nog in de garantieperiode". Hierop heb ik ja geklikt, omdat Coolblue een garantieperiode van 2 jaar hanteert. Ook het aanschafbewijs moest erbij, ook gedaan. Nu maar hopen dat zij meer voor mij kunnen betekenen!

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Broodje_Aap direct bij de fabrikant is ook een optie :) Officieel moet je bij de winkel zijn, maar de meeste fabrikanten nemen het ook gewoon aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Topicstarter
rens-br schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:30:
@Broodje_Aap direct bij de fabrikant is ook een optie :) Officieel moet je bij de winkel zijn, maar de meeste fabrikanten nemen het ook gewoon aan.
Dit had ik voornamelijk gedaan omdat ik op de site van Google zag staan dat ik mij moest melden bij Huawei, dus heb ik dat maar gedaan :9

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Broodje_Aap schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:31:
[...]

Dit had ik voornamelijk gedaan omdat ik op de site van Google zag staan dat ik mij moest melden bij Huawei, dus heb ik dat maar gedaan :9
Hoe is garantie verlopen?
Ik heb inmiddels ook hetzelfde issue...

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Topicstarter
pitchdown schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 19:39:
[...]

Hoe is garantie verlopen?
Ik heb inmiddels ook hetzelfde issue...
Alles is netjes binnen de garantie verlopen, ik heb dus niets hoeven te betalen. Ik heb wel 2 weken moeten pushen met berichten naar ze, voordat ik pas een concreet antwoord kreeg over de status van mijn mobiel. Mijn 6P werkt weer zoals die hoort, alleen de proximity sensor doet het niet...

Hopelijk heb je hier iets aan. Mocht je nog verdere info nodig hebben, ik sta altijd paraat om te helpen ;)

Pagina: 1