Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opzoek Laptop voor school

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Toontje kenobi
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04:27
Mijn vraag,

Ik ben op zoek naar een laptop die aan deze eisen voldoet:

Voor deze opleiding is een laptop noodzakelijk, die minimaal onderstaande specificaties heeft: - Processor: Intel VT minimaal i5 of AMD-V (V-serie) enabled. - Virtualisatiemogelijkheden (Let op: vraag na of de virtualisatie in de BIOS op Enabled kan worden gezet. Dit is wel noodzakelijk). - Wifi: 802.11 ac/g/n. - Geheugen: minimaal 8 GB. - Opslag: SSD: minimaal 256 GB (Advies 512GB).

Mijn budget is ~€1000.-
Weten jullie enigsinds laptops met deze specificaties of beter?

Alle reacties

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
Enige inzet wordt hier wel verwacht. Je hebt wel de moeite gedaan om de tekst en vragen weg te halen die er stonden, maar niet de moeite genomen om deze in te vullen, jammer.

Je wilt hem elke dag meenemen naar school of enkel thuis gebruiken voor school werk?
Is gewicht dus iets waaorop je wilt letten?
Of de grootte van de laptop?
Wil je een hele dag zonder netstroom kunnen doen?
Wat voor studie ga je doen?
Is een goed scherm belangrijk voor de studie en heb je dus een scherm met realistische kleurweergave nodig?
Wil je er zelf nog op gamen of is dit niet nodig?
Heb je nog een voorkeur qua merk?
Ben je een student? Zo ja, heb je al gekeken naar de kortingen op verschillende websites waar je als student korting kunt krijgen.

Om geholpen te worden zul je toch echt zelf meer dan 5 minuten moeten besteden aan je OP. Je kan al je eisen in de pricewatch gooien en dan zullen er laptops uit komen. Kijk daar naar en vraag daarna eventueel advies. Kom zelf met een aantal laptops waar je zelf van denkt dat ze voldoen aan jouw eisen.

[ Voor 3% gewijzigd door CCJJVV op 12-07-2017 17:43 ]

• Toontje kenobi
Sorry voor niet meer informatie, hierbij alsnog laptop is echt voor school,de opleiding die ik ga volgen is ict beheermederwerker niveau 3 grootte maakt niet echt veel uit,moet wel een goede accuduur hebben, goed scherm is ook niet onbelangerijk maar niet een must niet perse op gamen soms wel soms niet ik heb geen voorkeur voor een specifiek merk en ja ik ben een student ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende info heb gegeven.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 22:33
Je kan deze selectiecriteria zo goed als letterlijk in de Pricewatch invullen :)

Kies er eens een paar uit, dan is het wat makkelijker feedback geven dan dat je ons de keuze biedt tussen honderden apparaten :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Toontje kenobi
Oke bij de prijswatch alle gegevens ingevuld,maar ik loop vast op de vraag(of de virualisatie enabled kan in bios) kan elke laptop dit of niet (help).

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 22:33
Heb je dat al eens gegoogled? :P
Virtualisatie is een standaardfeature die iedere processor heeft (ervanuit gaande dat je een nieuwe laptop koopt, en niet 15 jaar oude Pentium 4-machine ofzo :P). Omdat eigenlijk alles dat heeft is het geen filter in de Pricewatch.

Mocht je ondanks dat toch nog eens willen controleren, vul dan je processormodel in op deze site: http://ark.intel.com/nl/p...r-3M-Cache-up-to-3_10-GHz en check of er 'yes' staat bij virtualisatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 12-07-2017 18:10 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Toontje kenobi
Heb mijn oog laten vallen op de msi gl62m7rd-047nl,of zijn er nog betere(goedkopere suggesties.

• miccamw2
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 18:22
Wat jij wil, (1e post) kan voor 400-500 euro, maar dat terzijde..

Ja mooi apparaat toch?
Pagina: 1