Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Mijn originele Xbox One controller is aan vervanging toe, nu twijfel ik of ik de Elite of de reguliere Xbox One S controller moet kopen. Ik lees op het internet zeer gemengde ervaringen met de Elite controller en de duurzaamheid zou niet in orde zijn. Bij velen houdt de controller er met een jaar al mee op (bumpers die afbreken etc.)

Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met de Elite controller en of de controller de moeite waard is om te kopen boven een reguliere Xbox One S controller.

Alvast bedankt!

Groet,
Kevin

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55
Ligt er nu maar net aan wie er reactie gaat geven :P

Ik heb de mijne denk nu ruim goed jaar en is de enige controller die ik nonstop gebruik. Mij is het echt niet gelukt die bumpers af te breken, ik heb hem wel nu 3x open gehad om de speling uit linker stick te halen.

Voor mij is het nog steeds veruit de beste controller die ik heb gehad.

Ja, uiteindelijk worden de thumbsticks ook 'slapper', stukje slijtage zoals bij elke controller.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb hem bijna een jaar nu
Als de mijne vanavond stuk gaat, haal ik meteen een nieuwe.

Als je er nog geen een hebt, niet doen, ding is eigenlijk te duur, maar als je er aan gewend bent, wil je niet meer anders

Waard: imho nee, niet voor de huidige prijs

Een goede controller? absoluut.

Als je ook wel eens op de PC gamed zou ik een gewone Xbox 1 S controller halen.ivm de bleutooth ondersteining
Eigenlijk vind ik het belachelijk dat de elite voor die prijs niet eens normale bluetooth ondersteuning heeft.

[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 13-07-2017 07:32 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Ik heb geen ervaring met de normale controller, maar met de elite ben ik over het algemeen erg blij mee (als Nintendo fan).

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gekocht, hij voel zeer fijn (en premium) aan. Ik gebruik twee paddles, als ik er vier gebruik krijg ik mijn controller niet echt lekker meer in mijn hand. Houden jullie de controller op een bepaalde manier vast zodat dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:56

Rmg

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:49:
Ik heb hem gekocht, hij voel zeer fijn (en premium) aan. Ik gebruik twee paddles, als ik er vier gebruik krijg ik mijn controller niet echt lekker meer in mijn hand. Houden jullie de controller op een bepaalde manier vast zodat dit wel kan?
Xbox elite

Zo en dan met beide handen, bij mij valt het allemaal precies goed.

Grootste nadeel van een elite controler is dan een s controller echt kut aanvoelt :P

Of je de functies veel gebruikt verschilt bij mij vooral per game. Voor titanfall 2 heb ik een customized config naar smaak, incl aangepaste dead zones en acceleratie profielen per stick. Verder heb ik een standaard profiel wat ik voor de rest van de games gebruik :+

[ Voor 16% gewijzigd door Rmg op 13-07-2017 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga toch maar eens oefenen dan, zal wel even doorbijten en wennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ik ben dus ook laatst aan titanfall 2 begonnen op de xbox en ik speel met normale one s controller.
Ik ben nu nog standaard te laat omdat als ik iemand zie ik de coordinatie nog niet echt heb met een controller. Ben sinds battlefield 1942 pc gamer.
Ik had van de week bijna een 2e hands One scuf gehaald bij mij in de buurt. Ben eigenlijk alleen maar op zoek naar iets met 2 paddles voor bijvoorbeeld springen en sprinten.
Die scuf was 60 euro. Jammer dat ik net te laat was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:23

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Ik heb nu een jaar de Elite versie. Goede controller, maar niet voor deze prijs. Ik speel net zo lief op mijn standaard controllers. Overigens doe ik weer niets met paddles and such. Dus wellicht dat de Elite sowieso niet aan mij besteed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

mike30 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:48:
Ik ben dus ook laatst aan titanfall 2 begonnen op de xbox en ik speel met normale one s controller.
Ik ben nu nog standaard te laat omdat als ik iemand zie ik de coordinatie nog niet echt heb met een controller. Ben sinds battlefield 1942 pc gamer.
Ik had van de week bijna een 2e hands One scuf gehaald bij mij in de buurt. Ben eigenlijk alleen maar op zoek naar iets met 2 paddles voor bijvoorbeeld springen en sprinten.
Die scuf was 60 euro. Jammer dat ik net te laat was.
Als je ook PC gamer ben, waarom heb je Titanfall niet voor PC gehaald dan? Ik gebruik m'n elite controller alleen voor 2D games en 3rd person view games, Titanfall speel ik uiteraard met mouse+keyboard.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Sméagol schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:02:
[...]

Als je ook PC gamer ben, waarom heb je Titanfall niet voor PC gehaald dan? Ik gebruik m'n elite controller alleen voor 2D games en 3rd person view games, Titanfall speel ik uiteraard met mouse+keyboard.
Nou Titanfall 2 zit in m'n EA access abbo. En ik heb nog een maatje die ook op de xbox speelt vandaar.
En ik heb voor de rest niemand die op de pc titanfall speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-09 12:36
Ik heb zelf de elite, maar gebruik heb eigenlijk nooit. Vind hem net te zwaar, maar het is buiten dat echt een prachtig ding.

Mijn voorkeurscontroller? De xbox one lunar white. Dat was een limited edition model dus niet meer te krijgen maar heeft ten opzichte van de standaard xbox one controller een hele fijne rubberen grip aan de achterkant.

Als ik nu een controller zou moeten kopen zou ik een custom controller halen bij Microsoft, ben de naam even kwijt maar kun je online zelf samenstellen en laten bezorgen. Het mooie is dat je dan die rubberen grip en metallic triggers ook kan kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:48
Ocin32 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:55:
Ik heb zelf de elite, maar gebruik heb eigenlijk nooit. Vind hem net te zwaar, maar het is buiten dat echt een prachtig ding.

Mijn voorkeurscontroller? De xbox one lunar white. Dat was een limited edition model dus niet meer te krijgen maar heeft ten opzichte van de standaard xbox one controller een hele fijne rubberen grip aan de achterkant.

Als ik nu een controller zou moeten kopen zou ik een custom controller halen bij Microsoft, ben de naam even kwijt maar kun je online zelf samenstellen en laten bezorgen. Het mooie is dat je dan die rubberen grip en metallic triggers ook kan kiezen ;)
Die Lunar was ook zo mooi! <3 Achteraf had ik die gewoon moet kopen destijds.

Je kunt inderdaad zelf (non-Elite) controllers bij MS samenstellen. Die service zou vanaf september ook in Nederland beschikbaar moeten zijn. Prijs verwacht ik vanaf 80 euro (nu vanaf 80 dollar in de VS). Behoorlijk prijzig dus, voor een standaard controller. Je kunt hem dan wel volledig samenstellen zoals je zelf wilt :)

https://xboxdesignlab.xbox.com/en-US/customize

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-09 12:36
Rossi46 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:32:
[...]

Die Lunar was ook zo mooi! <3 Achteraf had ik die gewoon moet kopen destijds.

Je kunt inderdaad zelf (non-Elite) controllers bij MS samenstellen. Die service zou vanaf september ook in Nederland beschikbaar moeten zijn. Prijs verwacht ik vanaf 80 euro (nu vanaf 80 dollar in de VS). Behoorlijk prijzig dus, voor een standaard controller. Je kunt hem dan wel volledig samenstellen zoals je zelf wilt :)

https://xboxdesignlab.xbox.com/en-US/customize
he verrek, inderdaad nog niet beschikbaar in NL!

Maar inderdaad de lunar...heb maanden geleden nog wat winkeltjes afgespeurd opzoek naar een reserve, maar nergens meer kunnen vinden.

gelukkig kun je hem straks dus exact nabouwen met de designlab :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Goedendag,

Ik heb een vraagje...heb vandaag de elite controller binnen gehad en ben hem aan het configuren.
Nou wil ik graag wat andere knoppen toewijzen.
Ik wil dat de linkerpaddle dat die de click van de linkerstick overneemt. Maar nou staat er in m'n configuratie dat de paddle op x staat.
Maar x is ook reload. Is dit dan iets wat ik in cod moet veranderen?
Kan ik niet gewoon alleen de thumbclick alleen op de paddle zetten en dat x gewoon x blijft ?

* Ben er al uit. Kan het niet 100 % zoals ik het wil hebben maar neem genoegen met 95 %

[ Voor 8% gewijzigd door mike30 op 08-11-2017 00:40 ]

Pagina: 1