Gangnam Style is niet langer de meest bekeken video op YouT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Amerikaanse rapper Wiz Khalifa en zanger Carlie Puth voerden het lied 'See You again' samen uit voor voor de soundtrack van de film Furious 7. Het nummer is het meest verkochte digitale nummer van 2015 en werd online 21 miljoen keer verkocht.
@andrewkun Misschien een idee om erbij te zetten waarom dat nummer zo populair is geworden.
Fraaank in 'geek: Gangnam Style is niet langer de meest bekeken video op YouT...
Dit liedje is denk ik ook bekend/geliefd geworden omdat het een tribute is aan Paul Walker.
Macfreak101 in 'geek: Gangnam Style is niet langer de meest bekeken video op ...
Het is voornamelijk bekend geworden vanwege de dood van Paul Walker en de enorme populariteit van de Fast & Furious franchise. Voor mij is dit echter een van m'n favoriete nummers.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Blijkbaar geen (goed) idee? :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andrewkun
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-03 13:07
Zeker weten wel een goed idee! Bedankt voor de suggestie, ik heb een stukje aan het artikel toegevoegd. Excuses dat het zo lang duurde :F