Hallo, ik ben een 20-jarige die voor de eerste keer zelf een PC aanschaft.
Deze leek heeft zijn oog op een all-in-1 PC van Gamepc.nl.
Een Ryzen is daarbij niet een optie dus daar hoeven jullie niet mee te komen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en nog eens gamen. Op het moment veel FFXIV en gemodde Skyrim. Maar omdat ik veel van variatie houd blijft het daar waarschijnlijk niet bij (met deze upgrade kan ik bijvoorbeeld XCOM 2 uitproberen). Mijn huidige systeem is 7 jaar oud en aan vervanging toe. Met een GTX 460 en een AMD phenom 2.3Ghz quad-core is er ruimte voor verbetering. Videobewerking doen we niet aan. Zolang het maar filmpjes op youtube kan afspelen vind ik het prima. Het is vooral goed dat het systeem nog lang mee kan gaan want ik heb geen zin om dit elk jaar opnieuw te doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 Euro is prima. Dit is zonder SSD en monitor omdat ik die al heb en die voldoen goed.
Het is een Prima 256GB SSD 1 jaar oud en de monitor is een standaard (pun intended) 1920x1080.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik krijg voor mijn prijs van 1039 euro + 4 jaar garantie. Link naar de build op de site: https://goo.gl/oQtqwC
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij hoeft niet stil te zijn zolang de buren er maar geen last van hebben. Over de montage van de SSD en het installeren hoef je je geen zorgen te maken. Mijn vader helpt daarbij.
Ga je overklokken?
Daar hoef je voor mij niet over te beginnen (nee dus).
Wat verwacht je van ons?
Klopt dit? Denken jullie dat ik hier lang plezier mee kan gaan beleven? Valt er een vergelijkbare deal aan te raden? Ik vond het een te hoog bedrag om meteen op de bestelknop te drukken dus vandaar deze laatste check.
Deze leek heeft zijn oog op een all-in-1 PC van Gamepc.nl.
Een Ryzen is daarbij niet een optie dus daar hoeven jullie niet mee te komen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en nog eens gamen. Op het moment veel FFXIV en gemodde Skyrim. Maar omdat ik veel van variatie houd blijft het daar waarschijnlijk niet bij (met deze upgrade kan ik bijvoorbeeld XCOM 2 uitproberen). Mijn huidige systeem is 7 jaar oud en aan vervanging toe. Met een GTX 460 en een AMD phenom 2.3Ghz quad-core is er ruimte voor verbetering. Videobewerking doen we niet aan. Zolang het maar filmpjes op youtube kan afspelen vind ik het prima. Het is vooral goed dat het systeem nog lang mee kan gaan want ik heb geen zin om dit elk jaar opnieuw te doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 Euro is prima. Dit is zonder SSD en monitor omdat ik die al heb en die voldoen goed.
Het is een Prima 256GB SSD 1 jaar oud en de monitor is een standaard (pun intended) 1920x1080.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Samsung Syncmaster BX2250 Zwart | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik krijg voor mijn prijs van 1039 euro + 4 jaar garantie. Link naar de build op de site: https://goo.gl/oQtqwC
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7500 Tray | € 193,50 | € 193,50 |
1 | Gigabyte GA-B250M-D3H | € 83,95 | € 83,95 |
1 | Inno3D GeForce GTX 1060 Gaming OC 6GB | € 325,49 | € 325,49 |
1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 43,95 | € 43,95 |
1 | Sharkoon VG5-W Groen | € 39,95 | € 39,95 |
1 | Cooler Master Hyper 103 | € 23,- | € 23,- |
1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 121,- | € 121,- |
1 | Cooler Master MasterWatt Lite 500W | € 43,- | € 43,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 873,84 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij hoeft niet stil te zijn zolang de buren er maar geen last van hebben. Over de montage van de SSD en het installeren hoef je je geen zorgen te maken. Mijn vader helpt daarbij.
Ga je overklokken?
Daar hoef je voor mij niet over te beginnen (nee dus).
Wat verwacht je van ons?
Klopt dit? Denken jullie dat ik hier lang plezier mee kan gaan beleven? Valt er een vergelijkbare deal aan te raden? Ik vond het een te hoog bedrag om meteen op de bestelknop te drukken dus vandaar deze laatste check.