Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:48
Ik zoek een?
speakers voor thuis, ben geen echte audiofiel.

Wat is je budget?
Max 300/400 €

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
muziek van spotify draaien (bij voorkeur met gratis spotify dus via bluetooth), radio spelen, muziek vanaf mijn Synology nas afspelen en evt ook te koppelen aan tv. Voorkeur voor apparaat dat waarop je ook muziek kan aanzetten zonder app (voor kind/oppas). Als het ook met accu bruikbaar is zou dat fijn zijn, maar kunnen aansluiten op netstroom is sowieso een must. Moet wifi/bluetooth hebben en evt aux/hdmi voor tv.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik denk zelf over de Bose Soundtouch 10 of 20. Groot voordeel vind ik de preset knoppen waardoor je dus muziek kan aanzetten zonder app te openen. Minpuntje is dat het niet met accu werkt maar aan stroomkabel moet. Andere suggesties zijn welkom.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik denk zelf over 2x de Bose Soundtouch 10 aan te schaffen of 1x de Bose Soundtouch 20. Wat raden jullie me aan, 2 lichtere speakers of 1 zwaardere speaker? Zijn de speakers plug en play zodat ik er makkelijk een boven of buiten zet of mee kan nemen op vakantie?

Andere suggesties zijn ook welkom, speaker met een accu lijkt me ook fijn zodat ik hem makkelijk even buiten kan zetten. Evt nog een speaker van Teufel die jullie adviseren (Bamster Pro?), daar heb ik ook positieve dingen over gelezen. Of de JBL Playlist? Woonkamer is ca 35/40m groot.

[ Voor 7% gewijzigd door lolapa op 12-07-2017 11:50 ]