Layout artikelpagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10 12:27
Misschien is het al gevraagd, maar ik kon het niet terugvinden.

Komt er nog een fix voor het design van de artikelpagina? Alles staat nu schots en scheef uitgelijnd wat niet prettig leest.

Dit is zoals ik het nu zie:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zEjtLVK.png

Als het links staat uitgelijnd oogt het wat rustiger vind ik:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VJfhEIJ.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 07:51
Ik kan zogauw ook geen gerelateerd .plan/artikel vinden. Ik denk dat ze het design gelijk hebben getrokken met dat van de reviews. De witruimte, reclame's die zich niet aan de verticale artikel-borders (rechterkant) houden en alle andere content die inderdaad wel links uitgelijnd blijven maken het nieuwe design voor mij persoonlijk geen succes.

Wat me ook verbaast is de inhoudsopgave knop linksonder op de pagina. Kan er (iig op desktop) geen inhoudsopgave continu links/rechts van het artikel staan? Ik ben het met Tweakers eens dat de dropdown list van voorheen niet top was, maar dit werkt ook niet prettig.
En in Safari (iOS) is die knop zelfs nog iets vervelender aangezien hij op-en-neer 'springt' wanneer je over een pagina scrollt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
Dat springen in Safari viel mij ook op maar dat komt misschien omdat de user interface niet bijgewerkt wordt tijdens het scrollen, technisch verhaal maar misschien dat ze hiermee wat kunnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mocht je CSS optie hebben, hier staan wat aanpassingen tussen.
Wat is er met de layout van de artikelen

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
Dus deze wijziging is half af, maar wel alvast online gezet. Jammer. Liever even wachten en het goed doen.

Ben op zich wel blij met witruimte e.d., want dat geeft meer rust. Maar het is momenteel de uitlijning die het een heel onrustig beeld geeft.

[ Voor 40% gewijzigd door cracking cloud op 12-07-2017 14:41 ]

Pagina: 1