Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een HTC One M9. Mijn zoon speelde altijd Pokemon Go via mijn hotspot, maar die lijkt niet goed te werken op mijn nieuwe telefoon. Uiteindelijk loopt de verbinding "vast" en kan hij niets meer, terwijl hij in eerste instantie wel verbinding lijkt te hebben. Ergens kwam ik al iets tegen dat je het type moest aanpassen en een * zou moeten plaatsen. Mij was niet duidelijk welk type dit moet zijn. Aanpassing van ANP-type in die zin helpt niet. Kan nergens oplossing hiervoor vinden. Ook bij HTC niet. Iemand die de oplossing voor dit probleem heeft?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Zou je nog even kunnen aangeven welke provider je hebt? Dit maakt het makkelijker voor ons om je probleem op te lossen.

Verder als ik het goed begrijp werkt de hotspot wel, maar na verloop van tijd heb je geen internetverbinding meer. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Vodafone. Hij lijkt het wel te doen, maar lijkt ook alsof systeem blijft laden. (Er komen bij hem wel nieuwe Pokemon in beeld). Ik had overigens ook Vodafone op mijn iPhone en hotspot werkte toen perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd je zult toch echt iets specifieker moeten zijn. Het 'lijkt' kan ik helaas niet zoveel mee. Wat gebeurd er nu 'precies'.

Voeg in ieder geval even handmatig je APN toe: http://www.portablegear.n...lingen_Vodafone_(APN).htm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo staat ie ingesteld. Heb er alleen nog een MMS-protocol WAP 2.0 tussen staan. En APN-protocol staat op IPv4/IPv6, evenals roamingprotocol. Wat er gebeurt is dat er wel nieuwe Pokemon verschijnen, maar hij deze niet kan vangen. Er blijft dan zo'n laadsymbooltje ronddraaien. Ik weet niet of het verschijnen van de Pokemon internet afhankelijk is. Zo ja, dan zou hij wel een zwakke verbinding hebben. Weet niet of je hier wat mee kunt.