Hallo,
Ben opzoek naar een nieuwe PC voor een maat van mij. waar hij PUBG een beetje fatsoenlijk op kan draaien, hoeft niet op High/Ultra want daar is het budget niet voor. Voor de rest is het wat LoL en wat CS GO.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk gamen worden, CS GO, PUBG en wat toekomstige games, door het budget zal dat niet allemaal op High of ultra gedraaid worden. gamen zal ook op 1080p worden gedaan. Voor de rest natuurlijk het huis tuin en keuken gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget zal rond de 800 euro zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast en HDD is al reeds in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles nieuw op de kast en HDD na
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, alleen budget zet me meer richting AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt, Gamen op 1080p en niet alles hoeft op High/Ultra settings, systeem moet wel beetje future proof zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Bij het systeem wat ik nu samengesteld heb twijfel ik enorm tussen een RX580 en een 1060. graag julile mening daar over, en is de samenstelling voor de rest een beetje in orde, denk daarbij aan geheugen en Mobo
Andere suggesties zijn altijd welkom, bijvoorbeeld toch een i5...
Hierbij de PC die we nu samengesteld hebben, een Ryzen 5 met een Geforce 1060:
Alvast bedankt voor jullie input!
Ben opzoek naar een nieuwe PC voor een maat van mij. waar hij PUBG een beetje fatsoenlijk op kan draaien, hoeft niet op High/Ultra want daar is het budget niet voor. Voor de rest is het wat LoL en wat CS GO.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal voornamelijk gamen worden, CS GO, PUBG en wat toekomstige games, door het budget zal dat niet allemaal op High of ultra gedraaid worden. gamen zal ook op 1080p worden gedaan. Voor de rest natuurlijk het huis tuin en keuken gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget zal rond de 800 euro zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast en HDD is al reeds in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles nieuw op de kast en HDD na
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, alleen budget zet me meer richting AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt, Gamen op 1080p en niet alles hoeft op High/Ultra settings, systeem moet wel beetje future proof zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Bij het systeem wat ik nu samengesteld heb twijfel ik enorm tussen een RX580 en een 1060. graag julile mening daar over, en is de samenstelling voor de rest een beetje in orde, denk daarbij aan geheugen en Mobo
Andere suggesties zijn altijd welkom, bijvoorbeeld toch een i5...
Hierbij de PC die we nu samengesteld hebben, een Ryzen 5 met een Geforce 1060:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 213,95 | € 213,95 |
| 1 | Asus Prime B350M-A | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1 | € 361,79 | € 361,79 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2400C14 | € 65,75 | € 65,75 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 95,49 | € 95,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 860,93 | |
Alvast bedankt voor jullie input!