Een DM deelname beëindigd na betaling

Pagina: 1
Acties:
  • 2.950 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Geachte modje,

Vreemd genoeg is een deelname op dit onderstaande DM verwijderd, maar de gebruiker is nog op Tweakers. gelieve te kijken naar deze link: https://gathering.tweaker.../pm_discussion/3462439//1

Geld is overgemaakt voor de spullen en:

"De deelnemer(s) aan deze discussie [NAAM]) is/zijn niet meer actief op Tweakers en kunnen daardoor jouw bericht niet ontvangen. De reactie-mogelijkheid is daarom uitgeschakeld."

Alvast dank.

[ Voor 32% gewijzigd door XRayXI op 12-07-2017 07:54 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien dit over een V&A transactie gaat, geef ik het topic even een schopje richting VA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XRayXI
Begrijpelijk, én het heeft inzicht nodig in mijn DM inbox. Deelname van een nog actieve Tweaker is verdwenen.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
"Je hebt geen rechten om deze advertentie te bekijken.
Request ID: Pontus_25079_5965baba18cfd5.02486570
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
De twee bij elkaar:

"

Je hebt geen rechten om deze advertentie te bekijken.

Request ID: Plutus_17814_5965bb0e2c2191.01175839

Je hebt geen rechten om deze advertentie te bekijken.

Request ID: Pontus_23004_5965bb100472e8.23347692"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
(andere nummers?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 15:50

Shunt

Boe

Waarschijnlijk is deze user gebanned en zijn de advertenties verwijderd. Mogelijk omdat hij zijn account heeft laten verwijderen of wellicht heeft hij mensen opgelicht.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Neen, zijn ID is zichtbaar met 4 sterren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hoe weet jij dat ie niet gebanned is? Dat er 4 sterren staan zegt daar namelijk totaal niets over. Dus ja, hij is wel gebanned en dat is ook de reden dat je hem geen berichten meer kunt versturen.

Maar ipv op tig manieren het proberen op te lossen/contact te zoeken met ons, wacht nu maar gewoon even een reactie op je mail naar va@ af.

[ Voor 26% gewijzigd door FlipFluitketel op 12-07-2017 08:40 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mail naar hem gestuurd dat er wat open staat. Mocht het adres uit de DM niet genoteerd zijn, ben jij dan akkoord dat wij dat adres aan hem doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Ik heb een email naar het adres van zijn paypal adres gestuurd en ik werk volledig mee. Ik heb va@ een emailtje gestuurd met wat meer info.
FlipFluitketel schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:39:
Hoe weet jij dat ie niet gebanned is? Dat er 4 sterren staan zegt daar namelijk totaal niets over. Dus ja, hij is wel gebanned en dat is ook de reden dat je hem geen berichten meer kunt versturen.

Maar ipv op tig manieren het proberen op te lossen/contact te zoeken met ons, wacht nu maar gewoon even een reactie op je mail naar va@ af.
Ik heb dat gezegd tegen uw mod @rens-br rens-br per DM en dat ga ik ook doen. Ik geef alleen en echter antwoorden. Ook werd meneer @Verwijderd werd geadviseerd te benaderen en ik zei de va@ email af te wachten. Ik, ben geduldig.

Ik geef van de desbetreffende persoon alleen zijn link via DM. Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik dus vandaar dit topic startte en advies gekregen. Via de DM kreeg ik de opdracht om een topic hier aan te maken. Ik schop niets dan alleen dat ik wil weten wat er met mijn euro's gebeurd is.

[ Voor 85% gewijzigd door XRayXI op 12-07-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat zie je als een account is geblokkeerd zodat duidelijk is dat de ontvanger niet meer kan lezen en zenden dus ook geen reactie zou opleveren. Maar laten we de mail even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:27:
Ja, dat zie je als een account is geblokkeerd zodat duidelijk is dat de ontvanger niet meer kan lezen en zenden dus ook geen reactie zou opleveren. Maar laten we de mail even afwachten :)
Ik neem aan dat je in mijn DM aan het snuffelen bent geweest? Welkom :)
Ik weet dat je me eerder hebt geholpen. En met veel dank 'sir'!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

XRayXI schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:30:
[...]

Ik neem aan dat je in mijn DM aan het snuffelen bent geweest? Welkom :)
Ik weet dat je me eerder hebt geholpen. En met veel dank 'sir'!
Heb je inmiddels wat vernomen? Ik heb twee mails gestuurd, maar geen antwoord. Als jij ook niets vernomen hebt, dan ga ik het anders aanpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Ik heb naar zijn paypal adres een emailtje gestuurd en niets vernomen. Maar hij heeft andere informatie in zijn profiel staan d.w.z. een actieve website met andere informatie en een ander email adres. Had je deze ook gevonden?

Idee om dit topic naar de HK te zetten of per DM overgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie in de communicatie dat je hem je adres had verstrekt. Die heb ik nogmaals doorgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:16:
Ik zie in de communicatie dat je hem je adres had verstrekt. Die heb ik nogmaals doorgestuurd.
Advies, want ik was in afwachting op je antwoord ;)
Namelijk; Ik kan de instanties info geven of Tweakers of wat er beschreven (stond?). Zijn andere email of paypal zal waarschijnlijk gekoppeld zijn aan een "lege" Paypal account en overige zaken dat doorverwijst naar een bodemloze 'contact'. Volgens mij weten is hij onder de 15 jaar jong.

Ps: Ik heb twee email adressen, jij ook?

[ Voor 38% gewijzigd door XRayXI op 20-07-2017 05:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Een stapeltje. Maar ik heb nu zijn moeder maar gemaild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 07:30:
Een stapeltje. Maar ik heb nu zijn moeder maar gemaild...
Oh wow, dat is nogal wat dat je dat gevonden hebt.
Hoeveel slachtoffers zijn er gevallen? Ik heb nog geen aangifte gedaan en ben in afwachting van jou. Jij weet ook om, hoeveel bij mij het schade bedrag is, vandaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan er achteraan iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Super, dat klink in ieder geval erg goed. Hartelijk dank dat je voor mij zoveel moeite doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Voor de mensen/vrienden dat contact met me opnemen, het gaat om iemand dat de naam heeft dat begint met een "J" en eindigd met een "e" in zijn Nickname.

[ Voor 5% gewijzigd door XRayXI op 22-07-2017 18:52 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• XRayXI
Topic kan en mag gesloten worden. Het geld is terug betaald deze week.

Mijn dank is groot aan @Verwijderd voor zijn hulp en natuurlijk Tweakers.

BEDANKT en hulde! O+

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.