Toon posts:

Internet delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vraag. Ik heb op mijn P3 500 een chello verbinding en ik heb een P 120 zonder een netwerkkaart. In de P3 500 zit al een netwerkkaart (die heeft chello erin gezet). Betekent dit dat ik nog een Netwerkkaart moet kopen voor de P 120 Maar volgens mij moet ik ook nog iets erbij kopen voor de P3 500.

Help mij :)

(en ja, ik heb de FAQ gelezen)

FokMan

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Search al gebruikt ?

Maar je moet er dus nog twee netwerkkaarten bij kopen en kabels om de pc onderling te verbinden...

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 06:54
Als je zelf een huis-tuin-en-keuken netwerkje wil aanleggen, zul je voor beide pc's een netwerkkaart moeten kopen. Die netwerkkaart van chello dient alleen voor de kabelaansluiting.
Als je dan internet wil delen kan je dat met verschillende programma's doen, maar als je win2k gebruikt zit het ook al standaard ingebakken.

Verwijderd

Topicstarter
thx :P

• x-wolf
  • Laatst online: 01-05-2024
crosscable kopen en 2 nic's moet al een hoop oplossen :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar als je een netwerkkaart wilt inbouwen hou weet je dan in welke poort hij moet? (dit zeg ik omdat er geen stickers op de poorten staan van de beide computers)

• x-wolf
  • Laatst online: 01-05-2024
hoezo 'welke poorten?' Als je pci-sloten bedoeld dan maakt het in principe niet zoveel uit in welke je hem stopt. Moet meestal wel werken

Verwijderd

Zie ik dubbel ?

[topic=178723]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 07 juli 2001 11:27 schreef FokMan het volgende:
Maar als je een netwerkkaart wilt inbouwen hou weet je dan in welke poort hij moet? (dit zeg ik omdat er geen stickers op de poorten staan van de beide computers)
Je moet die witte slots hebben ;)

ftp://download.intel.com/design/motherbd/oem/72698401.pdf

Dat is een pdf met de specs van je mobo, je hebt als het goed is 4 PCI slots?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Thx Tweakers! dit is echt een relaxe site, gewoon een berichie plaatsen en binnen de kortste keer veel reply's.

Kijk!, hier hebben noobs wat aan zoals ik :P ( ik schaam me er niet voor want iedereen moet een keer bij het begin beginnen :) )

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 12:51 schreef FokMan het volgende:
Kijk!, hier hebben noobs wat aan zoals ik :P ( ik schaam me er niet voor want iedereen moet een keer bij het begin beginnen :) )
Zolang je gewoon netjes de FAQ leest en geen vragen stelt waarop je het antwoord al zelf had kunnen weten is de bereidwilligheid om te helpen groot *D

Iedereen moet een keer beginnen en dat je begint is een goede zaak :+

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Op zaterdag 07 juli 2001 14:55 schreef Negotiator het volgende:

[..]

Zolang je gewoon netjes de FAQ leest en geen vragen stelt waarop je het antwoord al zelf had kunnen weten is de bereidwilligheid om te helpen groot *D

Iedereen moet een keer beginnen en dat je begint is een goede zaak :+
..............Sprak de wijze Negotiator.... ;)

Systeem | Strava

Verwijderd

overigens kan je met All Aboard internet delen zonder 2 netwerkkaarten ! 1 is genoeg

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 15:09 schreef brakkie het volgende:

[..]

..............Sprak de wijze Negotiator.... ;)
Offtopic
Weet je niet wie ik ben dan ofz >:)
Newbie!!! :P

Ook hoi trouwens brakkie ;)
Je wachtwoord weer teruggevonden dat je weer eens wat post :? :Y) Is een tijd geleden dat ik jou hier heb gezien :)
Pagina: 1