Ik zoek een?
Ik wil mijn systeem wat capabeler maken voor vooral Overwatch. Standaard taken als Skype calls, web browsen etc. gaat zeer lekker, maar gaming laat de GPU in de kou, omdat de CPU als snel naar de 100% usage gaat.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk natuurlijk, maar ik denk dat er toch niet al te veel te investeren is in deze PC.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mwah, ben geen fanboy oid, maar een keertje een NVidia kaartje lijkt me wel leuk voor een keer
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem:
pricewatch: Gigabyte F2A88XM-HD3
pricewatch: AMD A10-6790K Boxed
pricewatch: BitFenix NOVA Wit Window
pricewatch: Arctic Freezer Xtreme Rev 2
pricewatch: A Force 2X4GB DDR3 1333Mhz
pricewatch: Seasonic S12II-Bronze 520W
pricewatch: MSI Radeon R9 270 2GB GAMING
pricewatch: Seagate ST2000DX001, 2TB
pricewatch: Micron RealSSD C400 256GB
Ik heb op het moment een pricewatch: Cooler Master Masterliquid 240 liggen welke ik hier heel graag mee wil gebruiken, alleen kan de huidige kast dit niet aan. Ik heb al een koper voor de kast, alleen zoek ik nog een andere kast, en dan het liefst een zo klein mogelijke. Ook wil ik graag een andere processor, mijn huidige bottlenecked zelfs mijn R9 270. De videokaart kan ook wel een kleine upgrade gebruiken, aangezien ik deze aan mijn broertje wil geven zodat hij ook wat meeer kan gamen.
Dit heb ik al gevonden:
pricewatch: AMD Athlon X4 880K Boxed
pricewatch: Zalman ZM-T5
pricewatch: XFX Radeon RX 460 2GB | pricewatch: MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT OC (een beetje een indicatie voor nu, misschien toch even wachten voor Vega of Volta?)
Ik wil mijn systeem wat capabeler maken voor vooral Overwatch. Standaard taken als Skype calls, web browsen etc. gaat zeer lekker, maar gaming laat de GPU in de kou, omdat de CPU als snel naar de 100% usage gaat.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk natuurlijk, maar ik denk dat er toch niet al te veel te investeren is in deze PC.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mwah, ben geen fanboy oid, maar een keertje een NVidia kaartje lijkt me wel leuk voor een keer
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem:
pricewatch: Gigabyte F2A88XM-HD3
pricewatch: AMD A10-6790K Boxed
pricewatch: BitFenix NOVA Wit Window
pricewatch: Arctic Freezer Xtreme Rev 2
pricewatch: A Force 2X4GB DDR3 1333Mhz
pricewatch: Seasonic S12II-Bronze 520W
pricewatch: MSI Radeon R9 270 2GB GAMING
pricewatch: Seagate ST2000DX001, 2TB
pricewatch: Micron RealSSD C400 256GB
Ik heb op het moment een pricewatch: Cooler Master Masterliquid 240 liggen welke ik hier heel graag mee wil gebruiken, alleen kan de huidige kast dit niet aan. Ik heb al een koper voor de kast, alleen zoek ik nog een andere kast, en dan het liefst een zo klein mogelijke. Ook wil ik graag een andere processor, mijn huidige bottlenecked zelfs mijn R9 270. De videokaart kan ook wel een kleine upgrade gebruiken, aangezien ik deze aan mijn broertje wil geven zodat hij ook wat meeer kan gamen.
Dit heb ik al gevonden:
pricewatch: AMD Athlon X4 880K Boxed
pricewatch: Zalman ZM-T5
pricewatch: XFX Radeon RX 460 2GB | pricewatch: MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT OC (een beetje een indicatie voor nu, misschien toch even wachten voor Vega of Volta?)
[ Voor 4% gewijzigd door Zipperman op 12-07-2017 05:17 ]