Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsteur12
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 30-05-2023
ik ben een tijdje geleden aangeregen door een auto en daardoor is mijn camera(achterkant) van mijn nexus 5x kapot gegaan(zwarte vlekken) en nu kijk ik al een tijdje rond op het internet voor een nieuwe maar ik kan nergens een camera vinden weet misschien iemand hier een plek waar ik eentje kan kopen voor een redelijke prijs?

Gekkeman

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@tsteur12 kun je even aangeven wat er precies kapot is, eventueel met een foto. Heb je alleen een nieuwe achterkant nodig, een nieuwe cameramodule of alleen een nieuw glaasje. Dit maakt namelijk wel heel veel verschil uit.

Even de technische kant daargelaten. Was de aanrijding jou schuld of die van de automobiliste? In het laatste geval had je de telefoon namelijk gewoon op kunnen geven aan de verzekering van de automobilist en had je zelf niks hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsteur12
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 30-05-2023
Het is de camera module die Kapot is gegaan, ik heb van de verzekering 290 euro gekregen omdat hij "kapot" is en nu doe ik het het liefste zelf zodat ik zelf geld over hou voor mijn nieuwe pc

Gekkeman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Je krijgt 290 euro zonder het declareren van een factuur? Dat doe je goed :P Sowieso... een Nexus 5X is dat niet eens waard haha :P

Ik koop smartphone onderdelen altijd op Ebay. Je zal dan een week of twee geduld moeten hebben, maar goedkoper dan dat kan je het meestal niet krijgen. Bestel je vanuit het UK, dan kan de verzending wat sneller zijn soms.
Bestel er gelijk wat plastic opening tools bij zodat je het schadeloos kan oplossen. Een Nexus 5X is vrij eenvoudig zelf te repareren.

Er zijn ook een paar Nederlandse shops maar die vragen vaak de hoofdprijs.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
tsteur12 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:43:
Het is de camera module die Kapot is gegaan, ik heb van de verzekering 290 euro gekregen omdat hij "kapot" is en nu doe ik het het liefste zelf zodat ik zelf geld over hou voor mijn nieuwe pc
Googlen op Nexus 5X camera module levert mij in ieder geval een hoop resultaten op. Waarom lukt jou dat niet?