Post NL en de Briebuspakje+ service farce

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05
Op een vrijdag wat games overgenomen, deze zouden zoals afgesproken via een Brievenbuspakje+ verzonden worden met Track & Trace. Dus de verkoper doet dit volgens afspraak op zaterdag op de bus. Maandag wordt er geen post bezorgd hier, dus het Brienbuspakje+ zou dinsdag komen. Dit is eigenlijk al vreemd omdat ze 24 uur service in Nederland beloven op de Post NL website. :? Op dinsdag heb ik geen postbode gezien en om 18:15 uur stond het Brievenbuspakje+ op geleverd. Ik heb de verkoper laten weten, dat ik niets ontvangen heb. Deze zegt natuurlijk van wel, want dit staat ook in de Track & Trace informatie. Op woensdag wederom weer niets ontvangen, dus zowel de verkoper als ik hebben contact gezocht met Post NL. Ze zouden het onderzoeken en geven aan dat de postbodes geen scanner hebben en dat alles automatisch op bezorgd komt te staan om 18:15 uur de dag van verwachte levering. 8)7 Op donderdag werd het Brievenbuspakje+ bezorgd, Post NL was er via social media snel bij om aan te geven dat het als het goed is nu wel geleverd zou zijn.

Weer een week later, ik koop op een vrijdag wat games, deze zouden zoals afgesproken via een Brievenbuspakje+ verzonden worden met Track & Trace. Om een lang verhaal kort te maken, exact hetzelfde verhaal als de week ervoor.

Nu krijg ik bedrijfsmatig elke dag wel fysieke post, en na dit incident valt het mij op dat er op maandag (logisch), dinsdag en vaak ook nog op woensdag helemaal geen post van Post NL meer komt en ik dus ook brieven van de vrijdag op donderdag de volgende week pas binnen krijg. Kortom het heeft er alle schijn van dat het dus gewoon om een bezuiniging op personeel lijkt te gaan. Nu kan ik dit voor brieven enigszins begrijpen, maar als je als Post NL een brievenbuspakket dienst aanbiedt met 24 uur service en Track & Trace dan vindt ik zoveel tijd te laat bezorgen en het automatisch op bezorgd zetten echt ver beneden peil.

Geef dan als oplossing bijvoorbeeld de brievenbuspakketjes mee met de reguliere Pakketdienst die wel elke dag netjes bezorgd.

Wees gewaarschuwd dus voor het Brievenbuspakje+ en de bijbehorende service. Ik wilde dit toch even hier melden en wellicht hebben jullie dit zelf ook bewust of onbewust al zelf ondervonden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hebben je buren dezelfde ervaring? En allemaal al geklaagd bij TPG? Kan ook zijn dat je een luie bezorger hebt die voor 3 brieven en een spelletje helemaal de straat niet wil in komen rijden.

Hier noooooit issues gehad; zelfs zo'n goede verstandhouding met de pakjesbezorger (zo'n ingehuurde afgetrapte Benz bus met een TPG-bordje achter het raam); als het licht brandde, mocht 'ie aanbellen, zelfs al was het na de "officiele bezorgtijden" van TPG. En dat deed 'ie dan ook steeds vaker; de wijk lag wel aan het eind van de route.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05
MAX3400 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:32:
Hebben je buren dezelfde ervaring? En allemaal al geklaagd bij TPG? Kan ook zijn dat je een luie bezorger hebt die voor 3 brieven en een spelletje helemaal de straat niet wil in komen rijden.

Hier noooooit issues gehad; zelfs zo'n goede verstandhouding met de pakjesbezorger (zo'n ingehuurde afgetrapte Benz bus met een TPG-bordje achter het raam); als het licht brandde, mocht 'ie aanbellen, zelfs al was het na de "officiele bezorgtijden" van TPG. En dat deed 'ie dan ook steeds vaker; de wijk lag wel aan het eind van de route.
Over de pakketbezorger niets dan lof hier! Dit gaat over de postbode met de brieven en de Brievenbuspakje+ pakketjes.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zie (op dit moment) geen discussiewaarde in dit topic. Reviews, waar dit nu op lijkt, zijn niet de bedoeling op Tweakers, buiten de Product- en Shopreviews om. Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.