ik wil zo compact mogelijk alles op zak hebben en voorbereid zijn op klein elektronische storing / reparatie's.
Allereerst heb ik een ratelschroevendraaier met bitstorage:
Wera Kraftform Kompact 27 RA

Deze heb ik uitgebreid met diverse Torx Security bits van de Wera Bitcheck en enkele bits die ik niet gebruik achterwege gelaten. Hiermee heb ik dus de torx, platbek en klein + groot kruiskop schroevendraaier vervangen.
Nu gebruik ik ook geregeld bitdop schroevendraaiers. Die zijn er ook in diverse maten voor diverse moertjes.
Deze werken perfect voor moertjes om lang schroefdraad.
Dit leek mij in eerste instantie wel perfect:

De set kan ik makkelijk gebruiken in combinatie met mijn schroevendraaier en mini ratel (die bij de bitcheck zat)
Hiermee kan ik dus alleen moertjes met normaal (+ 0.2cm) schroefdraad los en vastschroeven.
De moertjes om lang schroefdraad blijft een probleem.
Losse doppen zou dit probleem ook kunnen verhelpen, maar die ben ik nog niet tegen gekomen in een handzaam opbergsysteem.
Heeft iemand wellicht een suggestie hoe ik op de meest handzame manier de bitdop schroevendraaier op zo'n compact mogelijke manier kan vervangen?
Allereerst heb ik een ratelschroevendraaier met bitstorage:
Wera Kraftform Kompact 27 RA

Deze heb ik uitgebreid met diverse Torx Security bits van de Wera Bitcheck en enkele bits die ik niet gebruik achterwege gelaten. Hiermee heb ik dus de torx, platbek en klein + groot kruiskop schroevendraaier vervangen.
Nu gebruik ik ook geregeld bitdop schroevendraaiers. Die zijn er ook in diverse maten voor diverse moertjes.
Deze werken perfect voor moertjes om lang schroefdraad.
Dit leek mij in eerste instantie wel perfect:

De set kan ik makkelijk gebruiken in combinatie met mijn schroevendraaier en mini ratel (die bij de bitcheck zat)
Hiermee kan ik dus alleen moertjes met normaal (+ 0.2cm) schroefdraad los en vastschroeven.
De moertjes om lang schroefdraad blijft een probleem.
Losse doppen zou dit probleem ook kunnen verhelpen, maar die ben ik nog niet tegen gekomen in een handzaam opbergsysteem.
Heeft iemand wellicht een suggestie hoe ik op de meest handzame manier de bitdop schroevendraaier op zo'n compact mogelijke manier kan vervangen?
[ Voor 4% gewijzigd door Zakkenwasser op 11-07-2017 22:05 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]