Ik hoop dat de vraag hier geaccepteerd word. Ik ben al een tijd opzoek naar een goedkope prepaid of sim-only leverancier. Het gaat me er om ca. 240 min per maand te kunnen bellen en heel weinig te internetten, precies tegen de trend in dus. Enkele voorgaande providers hebben op een bepaald moment het beltarief verdubbeld, dus niet meer goedkoop. Mijn internet behoeft is marginaal, dus de kosten voor internet zijn geen breekpunt, maar ik wil het wel hebben.
Waar ik tegen aanloop bij sim-only is als ik een leuke aanbieding zie het vaak gelijk een tweejarig contract is, en er word een flink bedrag aan administratie of aansluitkosten gerekend. Als je dat verrekend, dan is het maandbedrag gelijk een stuk minder leuk.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Misschien komen er bruikbare suggesties.
Waar ik tegen aanloop bij sim-only is als ik een leuke aanbieding zie het vaak gelijk een tweejarig contract is, en er word een flink bedrag aan administratie of aansluitkosten gerekend. Als je dat verrekend, dan is het maandbedrag gelijk een stuk minder leuk.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Misschien komen er bruikbare suggesties.