Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Chrome instant search resultaten

Pagina: 1
Acties:

• RestUnknown
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-11-2023
In de instellingen bij Google kan je instellen dat Google altijd instant search results weergeeft, ongeacht de snelheid van het internet.

Dit staat zo ingesteld bij mij, maar vrij regelmatig (dagelijks, soms meerdere keren per dag), krijg ik bij het zoeken geen instant results. Als ik dan bij de instellingen ga kijken staat dan aangevinkt dat er nooit instant results moeten weergeven.

Waarom blijft dit niet op altijd staan?

Ik verwijder geen cookies of dergelijke tussendoor. Het is dus van de ene moment op de andere.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Test het ook eens in een Incognito tab.

Als dat wel werkt, is jouw profiel voor "openbaar" browsen mogelijk niet helemaal lekker en zou je kunnen overwegen middels de geeigende manier ook nog een nieuw profiel aan te maken voor Chrome.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RestUnknown
MAX3400 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:21:
Test het ook eens in een Incognito tab.

Als dat wel werkt, is jouw profiel voor "openbaar" browsen mogelijk niet helemaal lekker en zou je kunnen overwegen middels de geeigende manier ook nog een nieuw profiel aan te maken voor Chrome.
Het probleem is nu nog erger geworden. Er staat zelfs geen optie meer bij instellingen om instant search results weer te geven. Ook uitloggen of inloggen maakt geen verschil. Momenteel zit ik dus vast op geen instant search results wat enorm lastig is.

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Google heeft het eruit gesloopt:
https://www.theverge.com/...ch-for-mobile-consistency

[ Voor 14% gewijzigd door Whatson op 27-07-2017 12:41 ]

• RestUnknown
Wat een zever, op mijn desktop typ ik vaak iets in de zoekbalk, druk op pijltje naar beneden en naar rechts omdat het eerste resultaat meestal het juiste was en zo werd deze direct geladen.

Brol