Toon posts:

Voodoo Banshee

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er een beetje goede drivers voor een Voodoo Banshee (Metabyte Wicked3d Vengeance)
Die Wicked3d drivers werken niet lekker met OpenGL en de 3fdx Win9x Dx7.0 drivers kan ik niks meer typen want dan is mijn notepad/icq ...eigenlijk alles waar tekst in staat over de zeik...
als iemand andere drivers weet...??

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Voor mijn Diamond Monster Fusion gebruik ik de referencedrivers van 3dfx. Deze lopen als een trein vergeleken met Diamonds eigen achterhaalde drivers. Check [url] http://www.3dfxgamers.com/view.asp?PAGE=VBdrivers [/url] voor deze drivers.

Koen

Verwijderd

Topicstarter
tja...die drivers heb ik ook geprobeerd..maar dan krijg ik in notepad/wordpad en icq niks meer getikt...
alle tekst loopt door elkaar....is toch lastig :(

Verwijderd

Ik heb dat ook gehad, dat hij letters overelkaar heen zet... Had toen ook andere drivers, van andere fabrikant, geinstalleerd... :( Maar ik ga nu voor de Tnt2 :)

Verwijderd

Bij mij wilde mIRC niet werken met de originele drivers van diamond ( heb dus ook een fusion ).
mIRC wiste de drivers van de fusion als ik het opstarte.

Niet te geloven he ?
Het is dat ik het met men eigen ogen zie, anders geloofde ik het ook niet...

grtz!
Yesse

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 13:11
Ik heb ook een Metabyte Wicked 3d voodoo banshee 16MB PCI
En die drivers zijn inderdaad KLOTE !
En er komen ook geen nieuwe drivers meer uit voor mijn kaart :( :( :(
Als iemand nieuwe betere drivers heeft dan GRAAG ! :)

Greetings,
Wild pigeon

Verwijderd

Aangezien hier alle banshee mensen zitten. Ik zoek nog een Banshee PCI voor mijn oude p233.
Er zit nu nog een voodoo1 in en een banshee lijkt mij een prima upgrade, helaas kan ik nergens in een winkel (regio denhaag /r'dam)
een PCI versie vinden. Een van jullie nog tips waar ik mogelijk zo'n kaartje kan kopen.
(heb een ov...alleen friesland lijkt me iets tever weg)

Verwijderd

Je kan ook gewoon een V3 2000 PCI kopen.
Is tenminste nog te krijgen, en ook niet zo heel duur meer ( iets van 175 piek geloof ik ).

Met de banshee is het namelijk zo dat áls je nog een exemplaar vind, dan is hij altijd AGP.

grtz!
Yesse

Verwijderd

Maar het gaat om een Pentium 1 233 wel met 64mb, maar die voodoo3 2000 is toch alleen voor pentiumII's of niet soms ????

anders neem ik die wel

Verwijderd

Een voodoo 3 2000 PCI kan ook gewoon in een Petium 1 volgens mij.

Maar een eed zou ik er niet op durven afleggen.

grtz!
Yesse

Verwijderd

Topicstarter
Metabyte zuigt..kan nergens meer die oude drivers vinden...en die nieuwe zijn echt klote...

maar...heb nu maar een Savage4pro gekregen :) ...alleen draaide in 1024*768 die Banshee ondanks 16mb beter dan de Savage :(

• Ovide
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
De v3 2000 pci werkt gewoon op een P1, ik heb hem laten draaien op mijn P233 @ 291, geen probleem, maar verwacht geen hoogstandjes. Toen nog met Quake2 gebenched, op mijn C300a @ 464 (128MB) geeft dit zo'n 110 fps (640*480), op de P1 (64MB) zo'n 40 fps. :(

Voordeel is wel dat je veel hogere resoluties kunt draaien zonder veel verlies van fps. Voor een prijs van zo'n f 175 is het een aanrader om je 'oude' systeem wat langer mee te laten doen.
Pagina: 1