Hey mede-tweakers,
Ik ben samen met een maat van mij een nieuwe pc voor hem samen aan het stellen. Het is al weer een jaartje geleden dat ik mijn pc heb samengesteld in samenspraak met enkele forumleden hier. Ik ben dus helaas niet meer up to date met de nieuwste componenten. Zouden jullie een kritische blik op mijn lijstje willen werpen?.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Overstap van Xbox one naar game PC. We willen samen een top of the line pc bouwen waar hij nog jaren gameplezier van kan hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Op het moment zitten we rond de 2000 euro. Liever schalen we het nog een wat omlaag, wellicht valt er in de keuze van het geheugen, koeler, randapparatuur nog wat te doen aan de prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op het moment is hij in bezit van een xbox one, met een benq rl2455. Helaas is dit scherm maar 60 hz, genoeg voor shooters op de console maar niet voor op de PC.
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een mechanisch toetsenbord, goede muis, muismat en 144hz scherm zijn must. De rest kan aangepast worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd goede ervaring gehad met de schermen van BenQ, maar we kunnen altijd switchen van merk wanneer andere merken beter/goedkoper zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast hoeft geen space casemod te worden. Het liefst een strakke zwarte kast waar alles goed inpast.
Ga je overklokken?
Het liefst gaan we zelf niet overclocken en houden we alles standaard.
Wat verwacht je van ons?
We willen graag een top of the line systeem hebben binnen een budget van 1400-1800 euro. Ik hoor graag jullie mening over de tot nu toe samengestelde lijst.
Ik ben samen met een maat van mij een nieuwe pc voor hem samen aan het stellen. Het is al weer een jaartje geleden dat ik mijn pc heb samengesteld in samenspraak met enkele forumleden hier. Ik ben dus helaas niet meer up to date met de nieuwste componenten. Zouden jullie een kritische blik op mijn lijstje willen werpen?.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Overstap van Xbox one naar game PC. We willen samen een top of the line pc bouwen waar hij nog jaren gameplezier van kan hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Op het moment zitten we rond de 2000 euro. Liever schalen we het nog een wat omlaag, wellicht valt er in de keuze van het geheugen, koeler, randapparatuur nog wat te doen aan de prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op het moment is hij in bezit van een xbox one, met een benq rl2455. Helaas is dit scherm maar 60 hz, genoeg voor shooters op de console maar niet voor op de PC.
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een mechanisch toetsenbord, goede muis, muismat en 144hz scherm zijn must. De rest kan aangepast worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd goede ervaring gehad met de schermen van BenQ, maar we kunnen altijd switchen van merk wanneer andere merken beter/goedkoper zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast hoeft geen space casemod te worden. Het liefst een strakke zwarte kast waar alles goed inpast.
Ga je overklokken?
Het liefst gaan we zelf niet overclocken en houden we alles standaard.
Wat verwacht je van ons?
We willen graag een top of the line systeem hebben binnen een budget van 1400-1800 euro. Ik hoor graag jullie mening over de tot nu toe samengestelde lijst.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 344,45 | € 344,45 |
| 1 | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | € 163,- | € 163,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X | € 781,50 | € 781,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | BenQ Zowie XL2411 Rood, Zwart | € 279,- | € 279,- |
| 1 | Cryorig H7 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Corsair K70 LUX - Red LED (Qwerty US, Cherry Red) | € 122,- | € 122,- |
| 1 | BenQ Zowie EC2-A | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | BenQ Zowie G-SR | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G4D30AETA | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Cooler Master V Series V750 | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 165,- | € 165,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.297,73 | |
[ Voor 100% gewijzigd door Benniebangg op 11-07-2017 18:50 . Reden: Kreeg de RML niet goed gekopieerd, zou een moderator mij wellicht hiermee kunnen helpen? ]