Synology backup terug zetten geeft niet gewenst resultaat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:04

JdM

Humbled

Topicstarter
Ik ervaar een probleem bij het terugzetten van een backup.
Het volgende is het geval:
Ik heb twee synology systemen.
- DS112j; doet dienst als intern opslagstation en als ontvanger van de backup van enkele mappen op de andere synology 216play via hyperbackup
- 216play; doet dienst als webstation voor een webpagina, mailserver en is backup ontvanger voor de DS112j via hyperbackup

De backup is ingesteld als smart-recycle met rotatie van 30 dagen en de backup wordt dagelijks uitgevoerd.

Gisteren kwam ik er achter dat ik na een upgrade van een wordpress thema er iets niet goed staat in mijn child-thema. Het komt er daardoor op neer dat ik via de backup mogelijkheid dacht dat ik de update van het thema ongedaan kon maken. Dit lijkt echter niet te lukken, wanneer ik de map "web>wordpress" terugzet naar een dag waarop alles goed was, dan blijft het thema "geupgrade", wat ik niet wil dus...
Is er iets wat ik niet goed doe, of goed heb ingesteld staan waardoor wat ik wil niet mogelijk is?

Beste antwoord (via JdM op 11-07-2017 19:14)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, je moet de database ook een dagje terug zetten :)

Althans volgens mij wel, wp schrijft veel weg in de database

[ Voor 37% gewijzigd door Vorkie op 11-07-2017 18:01 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, je moet de database ook een dagje terug zetten :)

Althans volgens mij wel, wp schrijft veel weg in de database

[ Voor 37% gewijzigd door Vorkie op 11-07-2017 18:01 ]

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:04

JdM

Humbled

Topicstarter
Helemaal correct jouw oplossing, dit had ik niet verwacht 8)7 .. maar ben heel blij dat het met terugzetten van de MariaDB backup nu gewoon wel gelukt is.