Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn vraag:

De functies van de mi band 2 heb uitvoerig kunnen lezen. Heb nog 2 aanvullende vragen. Ik ben zeer slechthorend en vroeg me af of de trilfunctie van de band voldoende is om iemand uit zijn/haar slaap te wekken? Verder de vraag of ik meerdere bijvoorbeeld 6 alarmen kan instellen per 24 uur? Heeft hier iemand ervaring mee?

Gr. Mark

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Op Tweakers is het wel de bedoeling om een beetje meer eigen inzet te tonen dan dat je nu hebt laten zien, wat heb je zelf al gevonden en gedaan om tot een oplossing te komen?

Ik vind de trilfunctie niet echt bepaald heel erg hard en ik wordt er dan ook niet wakker van. Maar dit is voor iedereen persoonlijk.

Verder is het mogelijk om via de standaard Mi Fit app heel veel alarmen in te stellen. Bij die alarmen kan je zelf kiezen wanneer, hoe vaak, wanneer trillen e.d.

offtopic:
Ik heb ook even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 11-07-2017 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HishamK
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 21:50
ik heb er altijd met veel plezier gebruik van gemaakt. trilde mij in ieder geval wel altijd wakker.
vandaag echter een update gedaan van de mi fit app (iOS) en op wonderbaarlijke wijze, zijn de alarmen verdwenen...

ik kan dus geen alarm meer instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
HishamK schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 00:12:
ik heb er altijd met veel plezier gebruik van gemaakt. trilde mij in ieder geval wel altijd wakker.
vandaag echter een update gedaan van de mi fit app (iOS) en op wonderbaarlijke wijze, zijn de alarmen verdwenen...
Volgens SteveWoz in "[Xiaomi Mi Band 2] Ervaring en discussie" is de optie wat verstopt, maar zit die er nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohana
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 21:03
Ik heb juist een tegenovergestelde ervaring als rens-br. Ik wordt wel wakker van het trillen en vind het ook een veel prettigere manier van wakker worden dan met een bak herrie aan je kop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HishamK
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 21:50
ik heb ze inmiddels gevonden, SteveWoz heeft een duidelijke beschrijving gegeven van waar ze zitten.
(wat op zich wel weer een onlogische plek is, maar dat terzijde)
Ze zijn weer terug, en ik kan weer prettig wakker worden zonder vrouwlief wakker te maken.
Pagina: 1