Toon posts:

diablo2 vs geforce3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou gewoon willen weten fo er iemand al geprobeerd heeft D2 te spelen met een GF3, want bij mij crasht het spel constant (direct3D) of heb ik extreem lage framerate (directdraw). Als het werkt, zeg dan ook even welek driver je gebruikt pls.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb geen gf3 maar ik denk dat je misschien te ver hebt oc-ed of brakke drivers

probeer ff de nieuwste directx te installen en de 12.90 det. drivers

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 19:55

Dracul

Ooh yeah!

Bij mij werkt het. Ik gebruik Detonator 12.40. Heb mijn computer niet overgeklokt maar mijn videokaart(240/540) wel. Ik heb trouwens een Geforce3 van Leadtek. Nooit problemen gehad met Diablo II.

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Bij mij werkt het ook w2k, det 12.90, msi geforce 3. Als ik de Geforce oc dan loopt hij wel vast in diablo II (beeld bevriest, muziek gaat wel door, en de game blijft op het netwerk doorgaan). Dit had ik ook al met een geforce 2. Kennelijk is dit een van die spellen die heel kritisch op een videokaart reageert, want andere spellen en 3dmark2001 doen het wel goed met oc'n.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Bij mij loopt ie ook vast. Ik heb een Asus Geforce3. Videotest van Diablo loopt gelijk bij het eerste scherm al vast.
Ik laat wel ff wat weten als ik eruit ben.

• Carel
  • Laatst online: 16-08 23:33
IK heb er nog nooit last van gehad, en heb al heel wat detonatortjes versleten...
Wat voor pc heb je verder dan ?.., want ik heb niet het idee dat het echt aan de gf3tjes moet liggen ?.., in SE, en w2k loopt diablo2 al tijden goed :)

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 11:35
Ik heb een Geforce 2 Ultra en Diablo II werkt ook wel onder win2k maar toch schokt het nog behoorlijk af en toe!

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Carel
  • Laatst online: 16-08 23:33
Jah, ik weet wat je bedoeld met schokken, maar das gewoon een beetje vaag, probeer de refresh rate anders, bij 100hz schokt ie ook irritant, maar bij 140 hz is dat weer over, heel vaag, maarja

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
check je FSAA instellingen!

op 4x schokt de zut als een heuh, prutzooi...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Pagina: 1