Toon posts:

Geheugen vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou voor mijn compaq geheugen kopen. Heb nu "maar" 128 PC100. Ik hoor dat de Dane-elec geheugen wel draait op een Compaq dus die wou ik dan gaan proberen. Alleen de dane-elec PC133 is goedkoper dan de PC100. Dan kan ik toch beter de PC133 halen. Die draait dan wel op PC100, maar dat boeit niet

staan geen vraagtekens, maar jullie weten vast wel waar ik heen wil :?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
Zou geen problemen mogen opleveren, zeker niet met Dane-Elec PC133 DIMM's; zit een goede SPD op met settings voor het geval je de PC133 module op slechts 100MHz wil laten draaien.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Werkt.
Heb ik hier ook gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Oke heel erg bedankt. Ik ga nu een 256 dane elec PC133 reepje halen ik post hier later nog wel het resultaat.

Bij www.eynstein.nl is die module goedkoop en het versturen onder rembours ook. Is dit een goeie zaak en hoe lang duurt het voordat ik de module in huis heb. Wil niet wachten :)

Oh hier http://www.dane-elec.nl wordt nog eens bevestigt dat het 100% compatible is met compaq

Hehe ik blijf aan de gang. Hoef ik niet persé de CAS-2 te halen of moet dat echt wel. Wil er niet te veel aan uitgeven, maar wel goed spul hebben :) (wie niet)

Verwijderd

Tijd verschilt.
Alternate levert binnen 24 uur....

Verwijderd

http://www.eynstein.nl/ :

Maandag 2 Juli t/m maandag 16 Juli zijn wij gesloten!Klik hier voor meer info...

Dus 17 juli denk ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 11:37 schreef ItSnows het volgende:
http://www.eynstein.nl/ :

Maandag 2 Juli t/m maandag 16 Juli zijn wij gesloten!Klik hier voor meer info...

Dus 17 juli denk ik :)
Hehe... Walgelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Nog 1 vraagje. Ik bestel hem trouwens bij www.informatique.nl. In de shopsurvey alleen maar positieve opmerkingen. Maar ik hoef niet persé de CAS-2? Kan gewoon de "normale" halen?

Verwijderd

Ja hoor, moet kunnen :).
Maar informatique was niet de goedkoopste in de bladen (vond ik).

• Abbadon
Op zaterdag 07 juli 2001 12:10 schreef Viral het volgende:
Nog 1 vraagje. Ik bestel hem trouwens bij www.informatique.nl. In de shopsurvey alleen maar positieve opmerkingen. Maar ik hoef niet persé de CAS-2? Kan gewoon de "normale" halen?
Ik heb de mijnen ook bij die shop vandaan; vrij snel geleverd :) . En, nee, je moet géén CL2 ram nemen. De PC133 CL3 DIMM stelt zich bij 100MHz automatisch in op CL2. Dus, dat zou zonde van het geld zijn nietwaar?

• Abbadon
Op zaterdag 07 juli 2001 12:21 schreef ItSnows het volgende:
Ja hoor, moet kunnen :).
Maar informatique was niet de goedkoopste in de bladen (vond ik).
Zie pricewatch, ik heb ze er voor 145,- weg. Die prijzen in de bladen zijn vaak achterhaald.

Verwijderd

Topicstarter
Oke het bestellingsformulier is onderweg. Jullie horen het nog wel.
Pagina: 1