Beste leden,
Ik heb een mobiele fotostudio met 1 continuelamp(softbox).
Deze gebruik ik eigenlijk alleen voor newbornshoots, als ik niet voldoende daglicht naar binnen krijg vanuit een raam.
Nu overweeg ik om en een continuelamp of Mini LED lamp voor erbij te kopen.
Er zijn regelmatig situaties waar ik graag meer lichtinval had willen hebben.
Zelf ben ik geen fan van het "inflitsen" en werk ik het liefst alleen maar met natuurlijk licht.
Geeft naar mijn mening een mooi, soft en puur effect.
Dat is soms lastig met bruiloften en fotoshoots, maar ik zie het ook weer als mijn kracht en daarnaast herken je duidelijk een aparte stijl in mijn foto's.
Wat denken jullie, zal een MINILED als deze een aanwinst en aanvulling kunnen zijn:
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.8937460.0.0.Cph6E1
Voordeel is dat je het makkelijk mee neemt en het werkt op batterijen.
Zien jullie voordelen/nadelen ten opzichte van een opzetflitser of bijvoorbeeld een andere manier van verlichten? Iemand ervaring of tips?
Alvast bedankt!
Ik heb een mobiele fotostudio met 1 continuelamp(softbox).
Deze gebruik ik eigenlijk alleen voor newbornshoots, als ik niet voldoende daglicht naar binnen krijg vanuit een raam.
Nu overweeg ik om en een continuelamp of Mini LED lamp voor erbij te kopen.
Er zijn regelmatig situaties waar ik graag meer lichtinval had willen hebben.
Zelf ben ik geen fan van het "inflitsen" en werk ik het liefst alleen maar met natuurlijk licht.
Geeft naar mijn mening een mooi, soft en puur effect.
Dat is soms lastig met bruiloften en fotoshoots, maar ik zie het ook weer als mijn kracht en daarnaast herken je duidelijk een aparte stijl in mijn foto's.
Wat denken jullie, zal een MINILED als deze een aanwinst en aanvulling kunnen zijn:
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.8937460.0.0.Cph6E1
Voordeel is dat je het makkelijk mee neemt en het werkt op batterijen.
Zien jullie voordelen/nadelen ten opzichte van een opzetflitser of bijvoorbeeld een andere manier van verlichten? Iemand ervaring of tips?
Alvast bedankt!