Toon posts:

Experia Box V10 poorten openzetten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb bij een kennis gisteren beveiligings-camera's geïnstalleerd, op de tv kan nu wel naar de camera beelden gekeken worden maar op de mobiel en laptop niet. ik heb al andere IP adressen gebruikt, ook heb ik alle apparaten elkaar laten pingen wat ook goed ging. ik heb dit camera systeem al vaker bij mensen thuis geïnstalleerd dus ik weet 100% zeker dat alles goed staat, ik heb de instellingen meerdere malen door gelopen. ik denk nu dat het probleem ligt aan een poort die gesloten is want als ik poort 80 gebruik in de software op de laptop geeft de software aan dat het de verkeerde poort is en als ik de poort 34567 gebruik die het camera systeem gebruikt krijg ik een netwerk error. zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik die poort open kan zetten in de router want ik kom er niet uit met de software.

edit: ik ben nog vergeten te zeggen dat ik met telfort gebeld had en dat zij mij niet kunnen helpen omdat zij maar een aantal poorten ondersteunen.

groetjes,
Marvin

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 11:55 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 12-07-2017 23:15)

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Normaal staat het onder instellingen. > linker kolom Poort forwarding.

Dan maak je eerst een applicatie aan ( nieuwe ). Aan deze applicatie voeg je poorten toe. Dit doe je dan opslaan. Vervolgens koppel je de applicatie aan een IP adres of MAC adres.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:43
Om te beginnen, op welke port moet je de ip camera's benaderen en welke porten heb je open gezet aan de wan kant? De meest essentieel informatie mist eigenlijk in je topic.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik moet poort 34567 openzetten, en ik weet niet welke poorten er openstaan omdat ik niet weet waar ik kan zien welke poorten er openstaan.
en dit is niet alleen voor de wan kant ook voor het interne netwerk.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:43
Dat kan je zien in de v10. Heb je daar al op ingelogd?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb daar al ingelogd, maar ik weet niet waar ik het kan vinden, ik heb in ieder tab al gekeken, het enig wat ik zag op het gebied van poorten is applicatie die daar bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Om ook even volledig te zijn. Welke IP-camera gebruik je?

Verder wil je de camera van buiten of van binnen het netwerk benaderen? Als je het alleen in je interne netwerk wilt bekijken is het niet nodig om poorten op te zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Tazzios

..

Probeer je via internet erbij te komen of via het interne netwerk?

Indien via het interne netwerk bevat deze misschien 2 routers. Dan gaan aanpassingen op de Experia Box V10 je weinig opleveren. Sluit de 2e router dan als accesspoint (1001 topics over te vinden).

De Experia Box V10 is een veel gebruikt apparaat daar is vast wel een handleiding voor te vinden.(hoewel de de handleiding raadplegen natuurlijk niet kan als tweaker zijnde :+ )

[ Voor 25% gewijzigd door Tazzios op 11-07-2017 13:27 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Normaal staat het onder instellingen. > linker kolom Poort forwarding.

Dan maak je eerst een applicatie aan ( nieuwe ). Aan deze applicatie voeg je poorten toe. Dit doe je dan opslaan. Vervolgens koppel je de applicatie aan een IP adres of MAC adres.
Pagina: 1