Ik ga het huis uit en ik neem mijn PC mee waardoor mijn vader iets nieuws zal moeten kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn vader is een typische huis-tuin-keuken gebruiker maar alles moet gewoon vlot werken. Internetten, foto's (geen bewerking), wat basic mail maar hij zou zich ergeren aan een PC die snel "oud" is qua snelheid,
haperen etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik reken op een 600€ max. met alle randapparatuur inclusief.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, scherm, tobo + muis + boxen moeten nieuw worden aangekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben fan van SSD (265GB lijkt mij ideaal), 8GB RAM minimum, scherm rond de 23", Windows 10 licentie ook uiteraard
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb reeds gekeken naar BBG op Tweakers maar onderdelen zoals CPU (niet leverbaar), een te zware grafische kaart geven dan weer een vertekend beeld voor mijn noden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet direct... Misschien is een barebone formaat wel eens leuk? Mag uiteraard ook gewoon desktop zijn...
Ga je overklokken?
Absoluut niet
Wat verwacht je van ons?
Bang for bucks!
Complete PC die toekomstgericht is voor de eisen van mijn vader. Ik zou daar al 16GB RAM, grafische kaarten inproppen met een 30" scherm maar dat is absoluut niet hetgeen mijn vader nodig heeft..
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn vader is een typische huis-tuin-keuken gebruiker maar alles moet gewoon vlot werken. Internetten, foto's (geen bewerking), wat basic mail maar hij zou zich ergeren aan een PC die snel "oud" is qua snelheid,
haperen etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik reken op een 600€ max. met alle randapparatuur inclusief.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, scherm, tobo + muis + boxen moeten nieuw worden aangekocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben fan van SSD (265GB lijkt mij ideaal), 8GB RAM minimum, scherm rond de 23", Windows 10 licentie ook uiteraard
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb reeds gekeken naar BBG op Tweakers maar onderdelen zoals CPU (niet leverbaar), een te zware grafische kaart geven dan weer een vertekend beeld voor mijn noden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet direct... Misschien is een barebone formaat wel eens leuk? Mag uiteraard ook gewoon desktop zijn...
Ga je overklokken?
Absoluut niet
Wat verwacht je van ons?
Bang for bucks!
Complete PC die toekomstgericht is voor de eisen van mijn vader. Ik zou daar al 16GB RAM, grafische kaarten inproppen met een 30" scherm maar dat is absoluut niet hetgeen mijn vader nodig heeft..
Alvast bedankt!