Toon posts:

als op GoT een Topic verwijderd wordt ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
komt ie nog steeds op Tweakers terug??

Tech forums
...
10:10 Kut Windows!
....

Topic is (terecht :)) verwijderd maar staat wel nog een 20 minuten op www.tweakers.net
(Was ik nou net nieuwsgierig wat er stond...)

Misschien dat een topic daar meteen ook kan worden verwijderd!? Kan er weer een interresant ander topic voor in de plaats.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

MWa, dat zakt wel weer weg uit de tracker. ZO vaak deleten we immers geen topics :)
Geen idee of het te doen is.

Verwijderd

Ik snap sowieso niet waarom dat soort topics verwijderd moeten worden. Hij zit op slot, en de user is gebanned. Problem solved.

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 10:45 schreef HlpDsK het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom dat soort topics verwijderd moeten worden. Hij zit op slot, en de user is gebanned. Problem solved.
Staat netter :P

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Geen idee of het te doen is.
Tuurlijk is dat te doen.
Ik snap sowieso niet waarom dat soort topics verwijderd moeten worden.
Minder threads in de DB = sneller zoeken + minder verspilde diskspace. :)

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:22
Op zaterdag 07 juli 2001 11:12 schreef Chaos het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat te doen.
[..]
Dat is te doen maar niet praktisch. Waarschijnlijk moet er dan voor gezorgd worden dat de tracker om de minuut wordt upgedate. Dat zorgt voor veel traffic.

Als Femme slim is zorgt hij er voor dat de tracker wordt geupdate wanneer er iets veranderd, maarja op forum gaat dat vrij snel. Daar moet denk ik nog wel even over na gedacht worden. :)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
<?
if ($action=="delete") refreshupdatetracker();
?>

Zo moeilijk is dat niet.

• Chaos
  • Niet online
Waarschijnlijk moet er dan voor gezorgd worden dat de tracker om de minuut wordt upgedate.
Vergeleken bij het aantal queries per seconde dat de database te verwerken krijgt heeft dit nauwelijks enige betekenis.
Dat zorgt voor veel traffic.
Nope.
Als Femme slim is zorgt hij er voor dat de tracker wordt geupdate wanneer er iets veranderd
Gewoon Topix een filetje bij laten houden met de titel, tijd en threadid van de laatste X threads in techfora zou het efficientst zijn lijkt me.

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:22
Op zaterdag 07 juli 2001 12:14 schreef Chaos het volgende:

Gewoon Topix een filetje bij laten houden met de titel, tijd en threadid van de laatste X threads in techfora zou het efficientst zijn lijkt me.
Wat Nielsz zegt is ook wel een idee, eigenlijk een hele goede. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 10:45 schreef HlpDsK het volgende:
Als je iets doet moet je het goed doen ;) Staat wel zo netjes.

• Chaos
  • Niet online
Wat Nielsz zegt is ook wel een idee, eigenlijk een hele goede. :)
Maar dan moet Femme in Arjens code gaan zitten rommelen en vindt Arjen vast niet goed.

(Tenzij je Topix dus gewoon een filetje bij laat houden die Femme weer opent en verbouwd tot updatetracker)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De forumtracker wordt iedere minuut gerefreshed en werkt helemaal buiten topix om. Als er iets verwijderd wordt dan is het binnen een minuut uit de forumtracker verdwenen. Het lijkt me niet echt de moeite waard om speciaal daarvoor weer een apart realtime dingetje in Topix te klussen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok :) Gooi dit maar weg dan!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

er ziteen nog wel meer bugs in.. een gemoved topic blijft ook zichtbaar (langer dan een minuut iig)
Pagina: 1