Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-07 09:46
Heb een Onkyo TX-SR508 receiver met daarop een 6.1 speakersetje. Naast deze bestaande speakers wil ik graag nog een draadloze speaker extra aansluiten zodat ik elders in huis/tuin nog een speaker kan gebruiken.

Wie heeft hier ervaringen mee of tips/aandachtspunten? Het is dus de bedoeling dat er een extra draadloze speaker bij komt. Niet of/of.

[ Voor 2% gewijzigd door GosZk op 11-07-2017 09:12 . Reden: Spelfoutje + kleine toevoeging ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je hebt een zone 2, hierop kan je dan bijvoorbeeld een bluetooth verzender aanhangen.

Je kan dan ook ander geluid op zone 2 zetten, zodat je in de badkamer Qmusic hebt en in de woonkamer je film :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
Thnx voor je tip ThaNetRunner. Dat zone 2 ga ik eens bekijken. Zijn er ook 2.4 ghz speakers? Vrees dat de tuin ic.m. bluetooth lastig gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
Iemand stiekem nog tips of ideeën :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Moet het via de receiver? Ik zou denken aan een WiFi of BT connected speaker icm telefoon of tablet voor in de tuin. Denk aan iets als een Sonos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
Hi Suicyder, via receiver heeft wel de voorkeur maar als er goede alternatieven zijn hoeft het natuurlijk niet. Heb nu een Harmony waarmee ik de receiver overal kan aansturen, daarnaast gebruik ik liever niet mijn telefoon voor de aansturing. De Sonos heb ik ook bekeken maar de goedkoopste versie is aardig beperkt in aansluitingen zowel fysiek als digitaal. Deze werkt enkel met de Sonos app/software. Streamen vanaf mijn Nas of aansluiten op TV o.i.d. zit er al niet in.

De Wi-Fi connected speaker klinkt ook wel goed. Zal dat eens verder uitzoeken. Thnx!
Pagina: 1