Ik zoek een?
Android smartphone met dual-sim (werk en privé gebruik), 5,2" lijkt me ideaal, indien mogelijk ook tegelijkertijd microsd-card ofwel genoeg onboard storage (dan liefst >32GB)
Wat is je budget?
*Ik moet het niet betalen, de werkgever betaalt, maar laten we zeggen dat we proberen onder de 500euro te blijven
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
*Zakelijk gebruik: bellen, mailen, surfen, enkele apps
*Privé gebruik: bellen, mailen, surfen, facebook, whatsapp, mobile bankieren, ...
Extra wensen indien mogelijk
*Ik vind een (AM)OLED scherm echt wel een groot voordeel. Mijn vrouw haar Samsung A5 2016 heeft een prachtig scherm.
*Het zal moeten een merk zijn dat makkelijk met factuur te kopen is, en dus niet via minder gangbare kanalen.
*(Spat)Waterdicht is ook altijd mooi meegenomen, maar dan wel op een manier dat je toch makkelijk kan aansluiten op de lader zonder te prutsen.
* Een goede accu duur vind ik ook een sterk argument.
Wat heb je zelf al gevonden?
* Ik was enthousiast over de Samsung Galaxy A5-2017 Dual Sim, maar die lijkt in België/Nederland niet of nauwelijks te verkrijgen, ik vind enkel de single SIM variant.
* De OnePlus 3T zie ik vaak vernoemd, maar dat lijkt ook moeilijk te vinden.
* De Motorola Moto G5 Plus lijkt ook aan een deel van de wensen te voldoen.
* Huawei P10 Lite lijkt ook geschikt
* Lenovo/Motorola Moto Z Play
Ik had voor privé gebruik een Sony Xperia Z3 compact, die helaas gesneuveld is.
Voor zakelijk gebruik had ik een Lumia 950, die vind ik een beetje lomp en traag.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Android smartphone met dual-sim (werk en privé gebruik), 5,2" lijkt me ideaal, indien mogelijk ook tegelijkertijd microsd-card ofwel genoeg onboard storage (dan liefst >32GB)
Wat is je budget?
*Ik moet het niet betalen, de werkgever betaalt, maar laten we zeggen dat we proberen onder de 500euro te blijven
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
*Zakelijk gebruik: bellen, mailen, surfen, enkele apps
*Privé gebruik: bellen, mailen, surfen, facebook, whatsapp, mobile bankieren, ...
Extra wensen indien mogelijk
*Ik vind een (AM)OLED scherm echt wel een groot voordeel. Mijn vrouw haar Samsung A5 2016 heeft een prachtig scherm.
*Het zal moeten een merk zijn dat makkelijk met factuur te kopen is, en dus niet via minder gangbare kanalen.
*(Spat)Waterdicht is ook altijd mooi meegenomen, maar dan wel op een manier dat je toch makkelijk kan aansluiten op de lader zonder te prutsen.
* Een goede accu duur vind ik ook een sterk argument.
Wat heb je zelf al gevonden?
* Ik was enthousiast over de Samsung Galaxy A5-2017 Dual Sim, maar die lijkt in België/Nederland niet of nauwelijks te verkrijgen, ik vind enkel de single SIM variant.
* De OnePlus 3T zie ik vaak vernoemd, maar dat lijkt ook moeilijk te vinden.
* De Motorola Moto G5 Plus lijkt ook aan een deel van de wensen te voldoen.
* Huawei P10 Lite lijkt ook geschikt
* Lenovo/Motorola Moto Z Play
Ik had voor privé gebruik een Sony Xperia Z3 compact, die helaas gesneuveld is.
Voor zakelijk gebruik had ik een Lumia 950, die vind ik een beetje lomp en traag.
Alvast bedankt voor het meedenken.