libwinpthread-1.dll - Windows 10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosun
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-01 13:07
Ik probeer mijn Android telefoon te rooten maar ik krijg steeds dezelfde melding " libwinpthread-1.dll ontbreekt" bij command, hoe en wat kan ik het gaan oplossen? Ik heb wel eentje kunnen vinden en geplaats in system32 maar het werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mooi verhaal; ik neem aan dat je je %PATH% hebt aangepast en/of de correcte DLL-instructies van XDA hebt opgevolgd?

Je zit in /NOS en daar kennen we geen system32 dus het zou allicht handig te zijn om een normale(re) startpost op te stellen wat je precies aan het doen bent, op welk systeem, met welke tools etc. etc. etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosun
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-01 13:07
Het betreft deze video : YouTube: How To Install TWRP Recovery & Root the Redmi Note 3 Pro

En het enige probleem is dat ik hang bij die .dll file. Vanaf 3:50

Verder begrijp ik niet wat jij bedoeld met NOS, Path etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:47

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Je hebt een probleem met een windows programma, en je zit in forum 'Non-Windows Operating Systems'- afgekort NOS.

Verder geef je niet aan welke software (en versie, en windows versie) je nu eigenlijk gebruikt, of verwacht je dat iedereen nu je filmpje gaat bekijken?

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

DLL bestanden? Die hebben we niet in Linux. Dit topic heeft dus niets in NOS te zoeken. Ik gooi dit topic daarom even door 't raam.

Commandline FTW | Tweakt met mate