Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Topicstarter
Ik heb op mijn Samsung S6 de laatste versie van Messenger. Ik heb de afgelopen week twee keer een berichtverzoek gehad en die geaccepteerd. Die twee personen staat nu in mijn lijst met contacten als ik een nieuw bericht wil gaan typen. Ik wil deze twee contacten nu verwijderen maar dat lukt niet... ik kan gaan naar het overzicht met actieve contacten en dan zie ik er eentje staan met een i erachter in een cirkel. Als ik daarop klik, kan ik vervolgens klikken op Verwijder contact (of iets in die trant) alleen... dan gebeurt er vervolgens niets.

Ik heb zelfs de complete app al twee keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar die contacten blijven maar staan! Hoe krijg ik ze nou weg? Dat moet toch kunnen...!?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-06 15:07

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Staan ze niet toevallig nog onder de normale contacten app van je telefoon?.. volgens mij slaat je telefoon daar alle contacten op, van whatsapp tot mail.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee, daar staan ze niet. Ik zie ze alleen in de Messenger app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-06 15:07

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Kijk eens of je hier iets mee kunt.
https://www.facebook.com/mobile/messenger/contacts

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thanks, maar daar was ik al geweest. Ik heb al een paar dagen gegoogled voordat ik mijn vraag hier stelde. De pagina die jij linkt geeft bij mij aan 'Je hebt geen geïmporteerde contactgegevens' dus daar kan ik verder weinig mee. De twee namen staan, zo lijkt het, alleen in de app op mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mocht iemand nog een idee hebben... ik zit nog steeds met dit probleempje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:02
Staan de gegevens wel echt bij je contacten, of is het gewoon in de lijst met recente gesprekken?
Indien het laatste moet je misschien zoeken naar gesprek verwijderen ipv effectief een contact.

Met deze stappen lukt het misschien (bron:https://drfone.wondershar...-messages-on-android.html):
Door het gepsrek te verwijderen wordt het compleet verwijderd van Facebook zelf. Je hebt dan geen toegang meer tot dit bericht. Zelfs als je het wilt ophalen met een derde partij herstel software is er geen honderd procent garantie dat je het kunt herstellen. Hier zijn de stappen die je moet volgen.
Step1. Open je Facebook Messenger app. Ga naar de recente conversatielijst en zoek het grpek dat je wilt verwijderen.
Step2. Voer een lange tik uit op het geprek dat je wilt verwijderen. Een pop up verschijnt met verschillende opties. Selecteer de Verwijder optie.
delete facebook conversation

Door het te verwijderen, wordt het permanent verwijderd van je Facebook account. Je kunt het niet meer het geprek niet meer bekijken.

[ Voor 69% gewijzigd door Mschamp op 18-07-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mschamp schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:16:
Staan de gegevens wel echt bij je contacten, of is het gewoon in de lijst met recente gesprekken?
Indien het laatste moet je misschien zoeken naar gesprek verwijderen ipv effectief een contact.
De twee bewuste namen staan tussen de contacten in de Messenger app (dus niet in de contactenlijst van mijn telefoon zelf) en ik zie ze (natuurlijk) ook als ik een nieuw bericht wil typen. De gesprekken zijn al verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305978

Graag zou ik ook willen weten hoe ik deze contacten kan verwijderen.
Heb een aantal dingen verkocht via de verkoopsites van Facebook en dus via Messenger contact gehad met diverse mensen die niet in mijn vriendenlijst staan. Deze chatberichten heb ik allemaal al weer verwijderd, maar de contacten blijven actief.
Helaas is het ook niet mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met Facebook, want daar heb ik ook al naar gezocht... Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 305978 Hoewel dit hetzelfde onderwerp betreft, is het niet toegestaan andersmans topics te kicken en te kapen. Maak dus even een nieuw topic aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 985777

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ooit heb ik via messenger een gesprek gestart met iemand die ik verder niet ken maar met wie ik wél even contact wou. Nu lijkt het wel of ik aan die persoon vastzit want ik kan enkel het gesprek verwijderen maar ik kan het niet voor elkaar krijgen dat die persoon niet de hele tijd in mijn contactlijst terug komt. De enige weg is wellicht "blokkeren" maar dat wil ik niet want miscchien heb ik iemand in de verre toekomst nog een nodig voor een vraag of gesprek. Heel merkwaardig dat dit niet simpel op te lossen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1005177

Naar messenger. Daar op de button personen drukken. Achter elke persoon die niet in jouw vriendenlijst voorkomt, staat een blokje achter.
Als je op dat drukt verschijnt er een andere vierkantje waar je kan kiezen of je de persoon wil verwijderen. Zo doet ik dat 😬😬 hoop dat t lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:11:
Mocht iemand nog een idee hebben... ik zit nog steeds met dit probleempje!
Probleem heb ik ook gehad.
Open face book in je pc browser en daar messenger open
Rechts boven bij de nickname op de tandwiel klikken en verwijderen

suc6,

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
uroy schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:31:
[...]

Probleem heb ik ook gehad.
Open face book in je pc browser en daar messenger open
Rechts boven bij de nickname op de tandwiel klikken en verwijderen

suc6,
Nee, dat gaat niet want ik heb het gesprek van die persoon niet meer. Ik zie ALLEEN de naam van die persoon als ik op mijn smartphone een nieuw gesprek wil beginnen in Messenger: zodra je op + klikt, zie je een rijtje namen. Een van die namen wil daar niet hebben maar ik kan de naam niet verwijderen vanuit die lijst en op andere plekken zie ik de naam niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290000

Hallo,

Ik kan contact uit messenger niet verwijderen.
waneer ik op de contact klik kan ik het niet open .
aleen als kde app verwijder da is het weg totdat ik weer op de de cotact druk dan krijg ik het weer niet weg ik kan alleen omhoog omlaaag scrollen

wi e ow wie kan me helpen

Ray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luciano_nl
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-06 03:48
Klik op PERSONEN ( 2 poppetjes naast elkaar onderaan )
Klik op ALLE MENSEN.
Klik op ℹ naast de naam van desbetreffende persoon.
Klik op VERWIJDEREN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
rens-br schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:56:
@Anoniem: 305978 Hoewel dit hetzelfde onderwerp betreft, is het niet toegestaan andersmans topics te kicken en te kapen. Maak dus even een nieuw topic aan.
^
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.