Koopadvies! Phantom 3 Standard, of een Game Computer

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirJesse93
  • Registratie: Juni 2017
  • Niet online
Hey mede Tweakers!

Ik zit een beetje vast. Ik wil al heel lang een goede, maar niet al te dure drone. Ook wil ik al een tijd een goede 1080p high/ultra game machine hebben. Tegen december aan heb in genoeg geld om een P3S te kopen voor ~€550,-. Tegen de tijd dat de volgende zomer aan breekt, heb ik genoeg geld om een ryzen 1600 gtx 1060/1070 pc te kopen (hierover geen samenstelling nodig) voor ~€1100,-. Ik heb al een PS4 slim die ik kan verkopen als ik een PC koop, en een goede telefoon (iPhone SE), en een acer laptop die voor alles goed is, maar niet eens minecraft kan runnen ;). Ik ga over 2 jaar naar het HBO, en heb dan een sowieso een laptop/computer nodig. Nou is mijn vraag, wat adviseren jullie om voor te sparen/te gaan kopen?

Al vast bedankt!
- Jesse

Edit: Ik ben al geholpen!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:46

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

lol wat een vraag. Wat een hebzucht ook trouwens. Geld wat je niet uitgeeft heb je later nog om het in geval van nood uit te geven. Simpel als dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:01
Ik zou zelf nog even rustig nadenken wat je wilt. En doe voorzichtig met je geld - je kn het maar 1x uitgeven.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:21

SA007

Moderator Tweaking
Move naar CSL, dit heeft niks met electronica te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:48

br00ky

Moderator Harde Waren
Dicht bij gebrek aan een fatsoenlijke vraagstelling. Dit soort overwegingen zul je toch echt zelf moeten beslissen.

Dit topic is gesloten.