Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meer dan 1gbit halen op een laptop

Pagina: 1
Acties:

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb een MacBook, Synology en Dell-server. De laatste 2 hebben een 10gbit verbinding met elkaar.

Nu vraag ik me af of het mogelijk is Thunderbolt of USB-3.1 te gebruiken om op de MacBook 1 van deze 2 servers, maakt niet uit welke, op hogere snelheid dan 1gbit te benaderen.

Ik weet dat MacBooks met elkaar kunnen sharen op hoge snelheid via Thunderbolt, maar ik weet niet of dat mogelijk zou zijn door een VM-guest een USB-poort of Thunderbolt-poort te geven. YouTube: Thunderbolt 3 to Thunderbolt 2 Windows and Mac Networking was veelbelovend, maar ik zou het graag eerst zeker weten voor €100 aan pricewatch: Asus ThunderboltEX 3 en Thunderbolt-kabel te besteden.

Via de Synology lijkt me inderdaad dat het niet gaat lukken, maar misschien wel met een Linux- of Windows-guest VM in VMware en die heeft tot 10gbit toegang tot de Synology.

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik zou zeggen probeer het uit, dan kun je het altijd nog terugsturen als het niet werkt.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• PerfectPC
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 16:54
Er bestaan 10gbe naar thunderbolt adapters, dan kan je eenvoudig netwerk doorsturen naar je vm.