Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop max €600,-

Pagina: 1
Acties:

• Nirxus
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-10 16:07
Hallo iedereen,

Nu ben ik op zoek voor mijn vrouw naar een laptop die draait op windows die niet duurder dan €600,- mag gaan kosten. Wie o wie zou mij hierbij kunnen helpen ;)

Wat ga je met je laptop doen?
De lapotop zal voornamelijk voor studie gebruikt gaan worden. Dus het maken van powerpoint presentaties en word en excel. Nu ben ik zelf niet vies van een spelletje of 2 (of 3 of 4) Maar gamen is geen must voor het apparaat. Belangrijk is is dat de laptop een goede accuduur heeft en niet te zwaar is aangezien er nogal wat gesjouwd wordt met dat ding ;)

Wat is je budget?
Tussen de €500,- en €600,-

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben zeker niet merk gebonden. Echter heb ik wel de voorkeur aan een solide laptop en niet een waar ik naar kijk en spontaan het scherm eruit valt.... Maar dat spreekt voor zich

Mijn dank is groot _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Nirxus schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:02:
Hallo iedereen,

Nu ben ik op zoek voor mijn vrouw naar een laptop die draait op windows die niet duurder dan €600,- mag gaan kosten. Wie o wie zou mij hierbij kunnen helpen ;)

Wat ga je met je laptop doen?
De lapotop zal voornamelijk voor studie gebruikt gaan worden. Dus het maken van powerpoint presentaties en word en excel. Nu ben ik zelf niet vies van een spelletje of 2 (of 3 of 4) Maar gamen is geen must voor het apparaat. Belangrijk is is dat de laptop een goede accuduur heeft en niet te zwaar is aangezien er nogal wat gesjouwd wordt met dat ding ;)

Wat is je budget?
Tussen de €500,- en €600,-

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben zeker niet merk gebonden. Echter heb ik wel de voorkeur aan een solide laptop en niet een waar ik naar kijk en spontaan het scherm eruit valt.... Maar dat spreekt voor zich

Mijn dank is groot _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Wat dacht je hier van? Is nu een aanbieding.

https://laptopparts4less....-game-laptop-samenstellen

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-11 18:05
Kijk eens naar de Xiaomi Air 12, gebruik ik zelf en ben er erg tevreden mee.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:25
Xiaomi air is een mooi apparaat alleen wel wat lastiger om die in te voeren.
Denk dat TS eerder een laptop in een van de nederlandse webshops kan bestellen.

Pricewatch kan je al aardig op weg helpen. Maar dan is het wel handig om wat meer info van de TS te krijgen. 13 inch of 15 inch scherm?
In principe kan ts prima uit de voegen met een I3, 8GB 256SSD. On board video is voor standaard office werk meer dan prima. Wil je mogelijk iets meer op de toekomst gericht zijn een I5 processor.
Daarnaast zou ik zelf wel voor een hd scherm gaan. (1920*1080)

Heb zelf even de pricewatch voor je ingevuld. Zou zeggen kijk er even naar en er zit vast wel iets voor je tussen.
categorie: Laptops

[ Voor 5% gewijzigd door koentjuh1987 op 11-07-2017 08:19 ]

...

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:40
Bij ibood is nu een in de aanbieding, misschien is dat iets voor je?

http://nl-nl.forum.ibood....6-notebook-i7-256-gb-ssd/

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Siebeh schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:51:
Bij ibood is nu een in de aanbieding, misschien is dat iets voor je?

http://nl-nl.forum.ibood....6-notebook-i7-256-gb-ssd/
Een TN paneel. Ik wist niet dat dat überhaupt nog wordt verkocht :o.

🌞🍃

• Nirxus
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-10 16:07
Thx voor de aanbevelingen zal eens gaan onderzoeken en overleggen. ;)
Pagina: 1