Toon posts:

Goedkope rackmount, waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallooooo! Ik wil mijn compu in een rackmount gaan hangen, er moeten 3 x 5 1/4 bays inzitten (2 kan ook maar liever niet), en tenminste 1 externe 3,5 " en misschien 2 interne 3,5 ". Er moet een stille voeding in zitten (min 300W), of juist géén, zodat ik er een los kan kopen die lekker stil is en 300W heb...

Mijn budget: 500 piek... Best weinig, maar ik weet bijna zeker dat ze er wel zijn voor die prijs, toch?

Verwijderd

voor 500 gulden kun je een nieuwe 1u kast krijgen, die is zo laag dat je een speciaal moederbord nodig hebt, en weet niet zeker of je een 5.25 slot hebt. Zou toch wel minimaal 1000 gulden reserveren als je een mooi rack wilt. Je moet trouwens een 3u of meer nemen, anders heb je riser cards etc etc nodig.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

1u is meestal wel wat duurder als 500,- dacht ik. maar voor 500-600,- kan je best een 4u kastje kopen. en diet voldoet wel aan jouw wensen.

www.sww.nl
of
www.regenboog.net heeft er ook geloof ik wel een.

die voedingen die er in zitten zijn iig niet gemaakt om stil te zijn. komen meestal toch in een grote server ruimte waar geluid niet zo'n probleem is.

en dan moet je nog een rack hebben om hem in te hangen en die zijn ook niet echt goedkoop, (neem aan dat het niet voor hosting bij een provider is omdat er een stille voeding in moet)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Geen probleem, van die racks.

Ik heb namelijk een geluidsstudio, met meer 19" rack zooi. Daar kan ik dan mijn computer bij inhangen, staat netjes. Rack heb ik nog niet, maar die studiorack-ramen zijn niet echt duur. 200/300 piek ofzo.

Het is een geluidstudio, dus een stille voeding zou dan wel leuk zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Mapower 4U Rack Storage 8x5.25IN/300W, lijkt een goeie keuze, iemand hier ervaring mee?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-08 13:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat is een storage rack voor SCSI drives.

Verwijderd

Topicstarter
hahaha! dom van me...
Pagina: 1