Ik weet niet of dit de juiste folder is om het te plaatsen maar ik wilde vragen of mensen nog leuke suggesties hebben voor active desktops. Goeie (gratis) news tickers bijvoorbeeld. Zijn er tweakers bij die iets heel tofs hebben? (misschien zelf gemaakt?) .. laat eens weten.
Verwijderd
Ik heb een tijdje kranten.com erop staan met al die nieuwskoppen, in het begin is dat wel grappig maar later begon het me alleen maar te irriteren, dus heb ik er nu geen een meer.
Verwijderd
http://weirdsoft.2y.net/desktop 
zelf gefix0rd. in combo met m'n plugin voor Internet Exploiter : http://www.nvlf.nl/razor/ieplugin.zip
zelf gefix0rd. in combo met m'n plugin voor Internet Exploiter : http://www.nvlf.nl/razor/ieplugin.zip
Verwijderd
Die eerste verwijst naar LOCALHOST... Lijkt me niet helemaal de bedoelingOp zaterdag 07 juli 2001 12:14 schreef Razor_Blade het volgende:
http://weirdsoft.2y.net/desktop
Tuurlijk wel.. hij heeft gewoon z'n eigen active-desktop ge-upload. Beetje jammer alleen dat we het resultaat van run.php niet te zien krijgenOp zaterdag 07 juli 2001 12:34 schreef SpiritX het volgende:
Die eerste verwijst naar LOCALHOST... Lijkt me niet helemaal de bedoeling...
Bij mij werkt 'ie nog steeds niet trouwens..
Razorblade, hoe roep jij je programma's aan in run.php? Als ik een link maak naar een executable (met als extensie dus .exe.ad), met als target een iframe dat heel klein is, dan doet 'ie het niet. Jij hebt het opgelost met het aanroepen van een php-scriptje dat een proggie met een bepaalde ID aanroept. Kan je een hint geven in welke richting ik moet denken om dat aan de praat te krijgen?
(source posten mag natuurlijk ook, maar da's weer een script-request
Verwijderd
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
| <? Switch($prog) { case 1: exec('c:\command.com /c F:\Games\X-MASS~1.EXE'); break; case 2: exec('c:\command.com /c F:\Games\Samegame.exe'); break; case 3: exec('c:\command.com /c F:\Games\Supaplex\supaplex.exe'); break; case 4: exec('c:\command.com /c F:\Games\Sega Smash Pack\Smash2.exe'); break; case 5: exec('c:\command.com /c F:\Games\mafio\mario.exe'); break; case 6: exec('c:\command.com /c c:\cdrwin3\cdrwin.exe'); break; case 7: exec('c:\command.com /c C:\easycd\EASYCD~1\creatr32.exe'); break; case 8: exec('c:\command.com /c c:\clonecd\clonecd.exe'); break; case 9: exec('c:\command.com /c C:\office2k\Office\FRONTPG.EXE'); break; case 10: exec('c:\command.com /c E:\Apps\mirc\mirc32.exe'); break; case 11: exec('c:\command.com /c E:\Apps\CuteFTP\cutftp32.exe'); break; case 12: exec('c:\command.com /c E:\Apps\Napster\napster.exe'); break; case 13: exec('c:\command.com /c C:\Progra~1\Outloo~1\MSIMN.EXE'); break; case 14: exec('c:\command.com /c C:\Progra~1\icq\icq.exe'); break; case 15: exec('c:\command.com /c E:\Apps\Dumeter\DUMETER.EXE'); break; case 16: exec('c:\command.com /c E:\Apps\Sygate\SyGate.exe'); break; case 17: exec('c:\command.com /c E:\Apps\Webcam\Vcapture.exe'); } ?> |
die roep ik dus aan in me iframe!!!!
ik heb nog een desktop gemaakt :
edit:
alleen die doet et niet en ik heb geen zin om et te fixen
alleen die doet et niet en ik heb geen zin om et te fixen
Zo te zien maak je hier weer geen gebruik van je eigen plugin (vanwege 't ontbreken van de .ad-extensie). Ik ga 't eens proberen, thnks!Op zaterdag 07 juli 2001 12:54 schreef Razor_Blade het volgende:
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 <? Switch($prog) { case 1: exec('c:\command.com /c F:\Games\X-MASS~1.EXE'); break; } ?>
die roep ik dus aan in me iframe!!!!
Verwijderd
hmmz.. oja! dat was m'n oude! mét php! die nieuwe is zonder php!!!Op zaterdag 07 juli 2001 13:07 schreef Pelle het volgende:
[..]
Zo te zien maak je hier weer geen gebruik van je eigen plugin (vanwege 't ontbreken van de .ad-extensie). Ik ga 't eens proberen, thnks!
momentje. ff opsnorren.
Verwijderd
[thread-revive]Op zaterdag 07 juli 2001 13:10 schreef Razor_Blade het volgende:
<html>
<head>
<base target="invisible">
</head>
<body>
<iframe width="0" height="0" name="invisible">
<a href="file:///c:\wincmd\wincmd32.exe.ad">Windows Commander</a>
</body>
</html>
uurm, leuk, maarruh, uitleg?
ik snap nml de ballen van PHP en tsjappie, xou nog nie eens weten of het een programma is, of een taal zoals HTML
en het ziet er naar uit dat dit HTML is, maar als ik dit een een HTML document zet zie ik niets...
uitleg? is da mogelijk?
Verwijderd
Uche uche 
code:
1
2
3
| case 9:
exec('c:\command.com /c C:\office2k\Office\FRONTPG.EXE');
break; |
Niet zo zeuren hèOp maandag 24 september 2001 08:59 schreef Gordijnstok het volgende:
Uche uche
code:
1 2 3case 9: exec('c:\command.com /c C:\office2k\Office\FRONTPG.EXE'); break;
![]()
Ik zal R_B ff roepen
zal die leuk vinden
Niet zo schreeuwen joh.. 't kan gebeuren dat iemand niet 1-2-3 een antwoord op je vraag heeft.Op zondag 23 september 2001 21:21 schreef Type het volgende:
IEMAND DAAR?!
PHP is een scripting/programmeertaal. Unlike HTML, want dat is een opmaaktaal. Als je gebruik wilt maken van PHP in je active desktop, dan zul je het moeten downloaden en installeren, in combinatie met een webserver zoals Apache.
Heb je hier geen zin in, omdat je wellicht te lui bent om het te leren, dan kun je die plugin van Razor_Blade gebruiken. Dan maak je gewoon een linkje naar een programma, maar in plaats van .exe noem je dat .exe.ad. Simpel toch?
Verwijderd
Sja... wat moet ik hier aan toevoegen? Als je een AD wil maken zal je moeten zorgen dat je iig geen total n00b bent.
[/no offense]
[/no offense]
Pagina: 1