minecraft server

Pagina: 1
Acties:
  • 2.346 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 04-05 22:39
hoi, ik gok dat dit onder netwerk valt :)

ik wil graag een online minecraft server runnen,

dus heb allen van de minecraft site afgehaald server geinstalleerd en dat werkt

nou heb ik op me router al poort 25565 geforward dus die staat al open.

maar nou kan ik niet op me server via mijn ip adress maar wel via me local adress

heeft iemand tips om me weer op de goeie richting te krijgen?

b.v.d _/-\o_

koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouda
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:54

Wouda

^C^C^C^C^C

Waarschijnlijk komt dat doordat het verkeer doodloopt in je router, het is dan ook niet heel gebruikelijk om een interne server via een extern ip adres te benaderen.

Lukt het vanaf een ander extern ip adres wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:39

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Volgens mij ondersteunt je router geen NAT Loopback. Vraag eens aan een vriend of die wel via je externe IP erop kan komen? Als dat het geval is, is er eigenlijk geen probleem.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
Dank voor de reacties

Nee dat is het probleem ip van de server (bijvoorbeeld 192.168.10.100) en mijn ip is (bijvoorbeeld 80.190.80.190) dan werkt bij mij thuis mijn eigen ip wel omdat ik natuurlijk op het zelfde netwerk zit maar me ip werkt niet (via mijn mobiele hotspot kan ik testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
Oh en poort 25565 heb ik opengezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepermans
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Miepermans

BIEM!

koen! schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:45:
Oh en poort 25565 heb ik opengezet
Doe eens wat meer info over het merk en type router dat je hebt staan, dan kunnen we misschien wat meer voor je betekenen.

Ik ga er vanuit dat je zelf al wel wat uitzoekwerk gedaan hebt over het maken van Port-NAT's, Destination-NAT's of andere mogelijke opties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
gewoon een standaard ziggo router Technicolor TC7200.U, maar het rare vind ik. het is me al een keer gelukt in het verleden :/ maar ben vergeten hoe XD. maar wat moet ik nog meer doen in de router als mijn poort voor minecraft (25565) al open is?

koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
koen! schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:16:
gewoon een standaard ziggo router Technicolor TC7200.U, maar het rare vind ik. het is me al een keer gelukt in het verleden :/ maar ben vergeten hoe XD. maar wat moet ik nog meer doen in de router als mijn poort voor minecraft (25565) al open is?

koen
Volgens mij geven de Ziggo modems 192.168.178.x adressen uit, zit jouw Minecraft server ook in diezelfde reeks?

Het lijkt bijna alsof je dubbel NAT hebt, dus aan het Ziggo modem nog een router, waardoor je dus eerst in Ziggo modem een forward moet instellen naar je 2de router en daar een forward moet instellen naar je Minecraft server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
ja dat zou heel goed kunnen :) slim

mijn internet is een beetje chaos i know :/

router van ziggo --> naar een wifi repater --> naar een switch

teministe (switch is router omgebouwd naar een switch :*) )

[ Voor 17% gewijzigd door koen! op 10-07-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
ik maak het jullie niet echt makkelijk zo he whahaha sorry maar heb ook al op de oude router (switch dus geen dhcp meer en wifi is uit) ook al poort 25565 geopend

[ Voor 47% gewijzigd door koen! op 10-07-2017 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chickpoint
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-06 08:52
Wat je zou kunnen proberen is even (tijdelijk) een kabel te leggen van je PC waar je minecraft op host en direct op je Ziggo router aan te sluiten. Als het dan nog niet werkt ligt het in ieder geval niet aan je repeater/switch.

Je kan trouwens testen of een poort correct open staat via http://canyouseeme.org/

Daarnaast, als je op de wifi repeater blijft zitten zullen je vrienden de server niet heel geweldig vinden ivm de latency, maar dat is een ander verhaal :Y)

[ Voor 22% gewijzigd door chickpoint op 10-07-2017 10:22 ]

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-06 12:34
Stop using 25565 please. Dit is een bekende poort (standaard config) en zal dus door spammers met scanners gebruikt worden om je server te verzieken. Pak een poortje of 30 hoger en je zit safe.

vwb de routering. Een router als switch gebruiken kan prima, gebruik dan alleen niet de WAN ingang, maar prik je router in een losse LAN ehternetpoort en schakel het apparaat in bridgemodus. Daarmee zou portforwarding dan ook niet meer beschikbaar moeten zijn. Trek alsjeblieft die wifi repeater er tussenuit, want dat vertraagd de server aanzienlijk (Ping word veel hoger).

Ziggo is een bitch als je portforwarding in wil stellen, maar met de UPC handleiding kom je een eind: https://portforward.com/technicolor/tc7200-u/

Ze geven aan dat je een static IP-adres ook op de client kunt instellen, maar dit moet je uiteraard gewoon via een DHCP reservering doen anders krijg je geheid conflicten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:56
supersnathan94 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:33:
Stop using 25565 please. Dit is een bekende poort (standaard config) en zal dus door spammers met scanners gebruikt worden om je server te verzieken. Pak een poortje of 30 hoger en je zit safe.
Dat is schijnveiligheid. Beter zet je de mensen die er op moeten in de allowed user lijst of scherm je de boel af op IP-adres zodat alleen de internetconnecties van je vrienden erbij kunnen (of nog beter, beiden).

Andere optie is om voor een paar euro per maand een server te huren; dan hoeft je PC niet aan te staan als je vrienden willen spelen en jij er niet bent. Dat is goedkoper dan de elektriciteit die je kwijt bent aan het aan laten staan van je PC...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
dank voor de snelle reacties alleen,

ik zal proberen om me server aan alleen het ziggo moden te koppelen kijken of het de switch is dank

vwb de router ik heb idd geen wan poort ingebruik maar omdat me router beneden zit en ik op zolder heb ik dus 1 kabel getrokken van beneden naar boven en die komt uit in wifi repater, daar komt een kabel uit en die gaat naar me switch (een wanna be switch aka router XD ) ik heb 2 pc's vandaar dat ik een switch er tussen heb, waar ik de minecraft server op gaat staan die staat toch al altijd aan dus dat is niet zo'n probleem. maar als ik de wifi repater er tussen uit haal dan heb ik boven geen wifi meer vandaar (a)

Ziggo is een bitch als je portforwarding in wil stellen, maar met de UPC handleiding kom je een eind: https://portforward.com/technicolor/tc7200-u/ dank voor de link maar dat was al gelukt :) dus die poort is al open zowel udp al tcp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-06 12:34
vwb de router ik heb idd geen wan poort ingebruik maar omdat me router beneden zit en ik op zolder heb ik dus 1 kabel getrokken van beneden naar boven en die komt uit in wifi repater, daar komt een kabel uit en die gaat naar me switch (een wanna be switch aka router XD )
Dus router <- kabel -> repeater < . . > repeater -> switch? of router <-Kabel-> repeater -> kabel switch? Indien de tweede versie hang dan die kabel eens aan de switch en vanaf de switch naar die repeater"

Op die wannabe router moet je niet de wan poort gebruiken dat is wat ik bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
nee klopt die gebruik ik ook niet wan is leeg

het is router beneden die van ziggo dus --> 15 meter kabel (cat5e) --> wifi repater --> kabel uit de wifi repater naar switch dus GEEN wan :) en dan via me switch kabel naar me ''game'' pc en kabel naar me server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
koen! schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:47:
Ziggo is een bitch als je portforwarding in wil stellen
Nee, port forwarding instellen is op het Ziggo-modem erg simpel.

Wat je wel op kan breken is dat je mogelijk geen publiek IPv4-adres hebt, afhankelijk van of je in voormalig UPC of voormalig Ziggo-gebied zit en of je IPv6 hebt of niet.

Wat zegt een "tracert -4 tweakers.net" voor de eerste paar hops? Kun je die output hier plakken in [code]-[/code]-tags? Eventueel haal verander je wat getalletjes van het eerste resultaat waarvan het IP-adres dat niet begint met 10, 100, 192 of 172...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
huh? dit gaat me iets te snel XD ik heb geen idee woon in stedenwijk almere-stad heb je daar iets aan? :?

[ Voor 53% gewijzigd door koen! op 10-07-2017 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul
Klik op de start-knop (vlaggetje links-onderin), typ "cmd", druk op enter, typ "tracert -4 tweakers.net".

Dan kun je zien wat er tussen jou en "het internet" (in dit geval, tussen jou en de webservers van Tweakers) zit. Als je er niet uit komt kun je de uitkomst hier neerzetten, dan kunnen wij dat voor je bekijken. Dan weet je of je DS Lite / GCNAT hebt en of je "switch" of wifi-repeater nog in de weg zitten.

Maar, zoals ik zei, bekijk ook of het huren van een server een optie is. Je elektriciteitsrekening zou je wel eens dankbaar kunnen zijn :P

[ Voor 14% gewijzigd door Paul op 10-07-2017 11:16 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
dan word wat later in de middag maar bedankt alvast ga ik voor je doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Probeer anders tijdelijk je windows firewall uit te schakelen zowel op je client als op de server. En in beide gevallen voor Private en Public netwerken. Howto: https://www.computerhope.com/issues/ch000551.htm

Pana 5j

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paul
Waarom zou je dat doen? Dat is extreem slecht advies mijns inziens...

Lokaal kan koen! er al bij, dus de Windows Firewall zit niet in de weg. Tenzij hij zelf in de firewall bezig is geweest en de exclusion van de Minecraft-server aan heeft zitten passen zodat deze alleen lokale adressen toelaat, maar het gebruikte profiel (private en public) op de server is niet afhankelijk van waar de client vandaan komt.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
ik heb niets in de firewall gedaan omdat zoals paul het al zij ik gewoon toegang heb local :)

btw in me server properties van minecraft staat als server ip mijn eigen ip (bijvoorbeeld 192.168.10.100)

maar van buiten af pak je natuurlijk mijn ip adress (bijv. 80.190.80.190) maar als ik in de minecraft server properties de server op me ip zet dan start de hele server niet op dus dat werkte ook niet XD

maar goed via andere informatie bronnen zou me server gewoon lokaal als online moeten werken en vrienden kunnen dan ''joinen'' met me ip adress (80.190.80.190) maar helaas
koen

[ Voor 77% gewijzigd door koen! op 10-07-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelJoost
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Jouw situatie is me nog niet helemaal duidelijk. Maar stel het volgende:
Jouw PC: 192.168.10.253.
Jouw server: 192.168.10.100.
Je externe ip: 80.190.80.190.
Je hebt 25565 geforward van 80.190.80.190 naar 192.168.10.100.

Ook is me niet helemaal duidelijk welke combinatie wel of niet lukt:
a) Van 192.168.10.253 naar 192.168.10.100 wel/niet?
b) Van 192.168.10.253 naar 80.190.80.190 wel/niet?

Ik vermoed dat (a) wel lukt, maar (b) niet; dat is niet erg. Had je de suggestie van AW_Bos al geprobeerd?
AW_Bos schreef op maandag 10 juli 2017 @ 00:51:
Volgens mij ondersteunt je router geen NAT Loopback. Vraag eens aan een vriend of die wel via je externe IP erop kan komen? Als dat het geval is, is er eigenlijk geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 22:12
Ik zie dubbel NAT 192.168.10.253 en dan 192.168.0.1. Dat is meestal router achter router. En het lijkt ook niet op een ziggo verbinding......
Excuus, het is kennelijk wel ziggo, ik werd even op het verkeerde been gezet door prioritytelecom in je trace.

[ Voor 29% gewijzigd door valkenier op 10-07-2017 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul
Je hebt twee "interne" routers, 192.168.10.253 en 192.168.0.1, dubbel NAT zoals hierboven al opgemerkt.

Je moet dan dus ook twee port forwards maken, eentje op de 192.168.10.253 naar je Minecraft-server, en eentje op de 192.168.0.1 naar het "externe" of WAN-adres van de router die aan de LAN-kant 192.168.10.253 heeft. Waarschijnlijk heb je het nu maar op één van de twee gedaan?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koen!
jongens ik ben er uit,

het was inderdaad de wifi repeater, die niet repeater maar idd een router was.
ik heb de wifi repeater naar een echte wifi repeater gezet en een kleine ipconfig /release and /renew en mijn probleem verdween als sneeuw voor de zon :)

ik wil jullie allemaal bedanken en een hele fijne avond :)

m.v.g

koen ter meulen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
toppers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 22:12
Je wilt toch sowieso liever helemaal geen dubbele router? Ik zou de extra router er tussenuit knikkeren. Geeft alleen maar gedoe.

Dus Ziggo-modem/router -> switch -> PCs.

Volgens mij heb jij teveel devices tussen je ziggo modem en je pc geknoopt.
Hoe je dat ook met wifi repeater ertussen hebt zitten snap ik ook niet.

mosterd na de maaltijd.... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door valkenier op 10-07-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
wifi repeater voor wifi boven anders red ik het niet
en switch voor meerdere pc gotta have a good lan party sometimes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik O
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06 17:19
Hallo Koen,

Ik zou het volgende ondernemen. Server laten staan en pc aan modem hangen. Kijken of je bij de server komt. Zo ja, dan gaat het vanaf het modem naar de server goed. Zo niet dan moet je in je eigen netwerk zoeken.

Als je er niet bij komt dan zou ik op je server de firewall uitschakelen en kijken of je er dan wel bij komt. Daarna weer inschakelen natuurlijk.

Op deze manier kun je steeds een stap verder gaan met zoeken. Lukt het bijvoorbeeld wel om portforwarding in te schakelen naar je PC ipv je server?

Ook hier mosterd na de maaltijd. Maar zat wel in de goede richting. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Erik O op 10-07-2017 19:40 . Reden: Al opgelost. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koen!
Erik O schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:38:
Hallo Koen,

Ik zou het volgende ondernemen. Server laten staan en pc aan modem hangen. Kijken of je bij de server komt. Zo ja, dan gaat het vanaf het modem naar de server goed. Zo niet dan moet je in je eigen netwerk zoeken.

Als je er niet bij komt dan zou ik op je server de firewall uitschakelen en kijken of je er dan wel bij komt. Daarna weer inschakelen natuurlijk.

Op deze manier kun je steeds een stap verder gaan met zoeken. Lukt het bijvoorbeeld wel om portforwarding in te schakelen naar je PC ipv je server?

Ook hier mosterd na de maaltijd. Maar zat wel in de goede richting. :)
je was net te laat is al opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 954431

ik heb ook hulp nodig als k wil forwarden, voor een minecraft server welk ip moet ik dan invullen bij ziggo mn default gateway of ipv4??? ik krijg trouwens ook perhaps a server is already running on that port??

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 954431 op 05-08-2017 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b
  • Laatst online: 14:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Anoniem: 954431 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:53:
ik heb ook hulp nodig als k wil forwarden, voor een minecraft server welk ip moet ik dan invullen bij ziggo mn default gateway of ipv4??? ik krijg trouwens ook perhaps a server is already running on that port??
In ieder geval niet de default gateway, dat is het LAN-adres van de router waar je in probeert te port forwarden 8)7

Begin eens met wat duidelijkere info te geven over je situatie:

- Welke modem heb je? (volledige typenr, niet alleen "standaardziggomodem" oid, dat zijn er letterlijk tientallen geweest :o )
- Is dat ding als bridge of router ingesteld? (als je geen flauw idee hebt, en nooit zelf iets veranderd hebt op dat vlak of Ziggo gebeld heeft om dat voor je te doen is dat ook een valide antwoord)
- Hoe is de Minecraft-server op de modem aangesloten? Welke apparaten zitten er tussen de server en de modem? (type en hoe ze aangesloten zijn op elkaar geven)
- Wat is het (private) LAN-IP van je server? En op welke poort draait het?
- Is er misschien iemand anders achter dezelfde modem die Minecraft draait?

Mocht je een Technicolor TC7200 of een Compal CH7465LG modemrouter hebben en je zit in voormalig UPC-gebied nog de bijkomende vraag:
- log in op de modemrouter en kijk of je een IPv4 danwel IPv6 WAN-IP hebt.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56

BLACKfm

o_O

Of een eigen topic te openen met een verwijzing naar dit topic als het een zelfde situatie bevat. Mensen die het nu gaan lezen reageren mogelijk niet omdat de oplossing van de OP als is geplaatst

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dion_b schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:51:
[...]

In ieder geval niet de default gateway, dat is het LAN-adres van de router waar je in probeert te port forwarden 8)7

Begin eens met wat duidelijkere info te geven over je situatie:

- Welke modem heb je? (volledige typenr, niet alleen "standaardziggomodem" oid, dat zijn er letterlijk tientallen geweest :o )
- Is dat ding als bridge of router ingesteld? (als je geen flauw idee hebt, en nooit zelf iets veranderd hebt op dat vlak of Ziggo gebeld heeft om dat voor je te doen is dat ook een valide antwoord)
- Hoe is de Minecraft-server op de modem aangesloten? Welke apparaten zitten er tussen de server en de modem? (type en hoe ze aangesloten zijn op elkaar geven)
- Wat is het (private) LAN-IP van je server? En op welke poort draait het?
- Is er misschien iemand anders achter dezelfde modem die Minecraft draait?

Mocht je een Technicolor TC7200 of een Compal CH7465LG modemrouter hebben en je zit in voormalig UPC-gebied nog de bijkomende vraag:
- log in op de modemrouter en kijk of je een IPv4 danwel IPv6 WAN-IP hebt.
toon volledige bericht
Ik zou de modem nr niet weten bridge of router weet k ook niet t s n modem met router in een ik heb de server op mijn eigen pc pc is verboden met kabel poort is 25565 dus alleen 2 pc,s mijne en die van mn moeder en nee er zit niemand achter mn modem met ook n server ipv4 of ipv6 zou k moeten zoeken heb je Skype gaat wat makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Laatst online: 14:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Anoniem: 954431 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:56:
[...]

Ik zou de modem nr niet weten bridge of router weet k ook niet t s n modem met router in een
Kijk dan onderop/achterop dat apparaat. Daar zit een sticker met informatie, waaronder naam van het apparaat.
ik heb de server op mijn eigen pc pc is verboden met kabel poort is 25565
OK, welk IP heef je PC dan lokaal?
dus alleen 2 pc,s mijne en die van mn moeder en nee er zit niemand achter mn modem met ook n server
Helder.
ipv4 of ipv6 zou k moeten zoeken
Als je opzoekt welk modemrouter je hebt is het ook makkelijker jou te helpen.
heb je Skype gaat wat makkelijker?
Nee.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Waarom zit je in 3 topics tegelijk te posten voor hetzelfde probleem? Lees eerste de regels eens even op GoT.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sircuri schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:18:
[...]

Waarom zit je in 3 topics tegelijk te posten voor hetzelfde probleem? Lees eerste de regels eens even op GoT.
Uhm Meschien omdat dan iemand reageert waarom kijk je op al die topics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dion_b schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:12:
[...]

Kijk dan onderop/achterop dat apparaat. Daar zit een sticker met informatie, waaronder naam van het apparaat.

[...]

OK, welk IP heef je PC dan lokaal?

[...]

Helder.

[...]

Als je opzoekt welk modemrouter je hebt is het ook makkelijker jou te helpen.

[...]

Nee.
toon volledige bericht
Doe ik morgen k ga nu eerst slapen bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Paul schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:06:
... het gebruikte profiel (private en public) op de server is niet afhankelijk van waar de client vandaan komt.
Oei! Da's een misvatting: firewall rules in windows zijn wel degelijk afhankelijk van het from-address
Voor het overige heb je gelijk

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Heb je daar een bron voor? Want staat haaks op wat de GUI mij vertelt.

Als de GUI zegt:

- Domain Profile
- Private Profile
- Public Profile is Active

dan kan ik regels aanmaken in het domain of private profile zo veel ik wil, er komt geen verkeer door...Dat lijkt mij ook logisch; er is immers maar één profiel actief...

Als er meerdere profielen actief zijn (omdat je meerdere verbindingen hebt), ja, dan maakt het wel uit, maar ik maak nergens uit op dat @koen! dat heeft :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
he wat XD,

maak even een eigen topic aan ofzo ;)

@Anoniem: 954431 kijk eens even op youtube naar servers opzetten de basics gaan ze je hier niet echt vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-06 21:13

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Misschien kan je je eerst even inlezen in hoe port-forwarding werkt. Zie bijvoorbeeld: Het Grote Poortmappingsverhaal en zoek eens op andere topics in dit forum.

Verder, als je er dan echt niet uitkomt, maak dan een eigen topic aan in plaats van een oud topic van iemand anders omhoog te schoppen.

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.