Gisteren deed zich bij mij het volgende vage probleem voor: Ik was gewoon aan het internetten toen ik ineens allemaal geel-rode streepjes op m'n beeld kreeg. Deze verdwenen weer na een reboot.
Ik nam aan dat dit wat met de warmte te maken had, misschien raakte de videokaart een beetje oververhit ofzo. Ik heb hem toen teruggeklokt naar de standaardsnelheid, maar zojuist gebeurde het weer, terwijl de temperatuur nu aanmerkelijk lager is. Wederom, na een reboot was het probleem verholpen.
Iemand die mij kan helpen (zie plaatje voor voorbeeld, links is m'n 2e monitor, daarop is dus niks aan de hand)

Systeeminfo
AMD Athlon 1 GHz @ 1.3 GHz (13x100)
Abit KT7A
786 Mb SDRam (256 Mb PC133 en 512 Mb wannabe PC133)
ATI Radeon All in Wonder, driverversie: 5.13.01.3218 + IIyama Vision Master Pro 510
SiS cheapass 4 Mb PCI kaartje + CTX PR711F
De gebruikelijke HD + geluidskaart + DVD + fikker meuk.
Windows 2000 Professional NL SP2
Ik nam aan dat dit wat met de warmte te maken had, misschien raakte de videokaart een beetje oververhit ofzo. Ik heb hem toen teruggeklokt naar de standaardsnelheid, maar zojuist gebeurde het weer, terwijl de temperatuur nu aanmerkelijk lager is. Wederom, na een reboot was het probleem verholpen.
Iemand die mij kan helpen (zie plaatje voor voorbeeld, links is m'n 2e monitor, daarop is dus niks aan de hand)

Systeeminfo
AMD Athlon 1 GHz @ 1.3 GHz (13x100)
Abit KT7A
786 Mb SDRam (256 Mb PC133 en 512 Mb wannabe PC133)
ATI Radeon All in Wonder, driverversie: 5.13.01.3218 + IIyama Vision Master Pro 510
SiS cheapass 4 Mb PCI kaartje + CTX PR711F
De gebruikelijke HD + geluidskaart + DVD + fikker meuk.
Windows 2000 Professional NL SP2