Ik ben nu al een tijdje bezig met een budget gaming pc samenstellen, ik heb nu alleen nog een lijst en zou graag jullie mening willen hebben over dingen die ik kan toevoegen of veranderen. Ik ga het gebruiken voor games zoals overwatch, surfen op het web en om foto's en video's op te slaan
Wat mag het kosten?
Het liefst niet duurder dan €600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, 500GB aan harde schijf, hier zit windows 10 op(kan iemand mij bevestigen dat ik deze mee kan nemen naar mijn pc build en dat windows gewoon te gebruiken is?)
Belangrijk:
Ik weet dat het verschil tussen de CPU en de GPU groot zijn, echter ik ben van plan om de CPU later nog te vervangen voor een betere, zoals bijvoorbeeld de i5 of ryzen 3(die dan uit zal zijn). Ik heb bewust niet voor de i3 gekozen omdat de perfomance dichtbij de pentium liggen die veel goedkoper is.
Hier de onderdelen die ik van plan ben te gaan gebruiken:
Ik kon weinig vinden over wat nou een goede geheugenstick is, zit ik goed?
Ik hoor graag jullie meningen!

Wat mag het kosten?
Het liefst niet duurder dan €600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, 500GB aan harde schijf, hier zit windows 10 op(kan iemand mij bevestigen dat ik deze mee kan nemen naar mijn pc build en dat windows gewoon te gebruiken is?)
Belangrijk:
Ik weet dat het verschil tussen de CPU en de GPU groot zijn, echter ik ben van plan om de CPU later nog te vervangen voor een betere, zoals bijvoorbeeld de i5 of ryzen 3(die dan uit zal zijn). Ik heb bewust niet voor de i3 gekozen omdat de perfomance dichtbij de pentium liggen die veel goedkoper is.
Hier de onderdelen die ik van plan ben te gaan gebruiken:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 66,- | € 66,- |
1 | ASRock H110M-DGS | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Gigabyte AORUS Radeon RX 580 4GB | € 254,95 | € 254,95 |
1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 39,76 | € 39,76 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G3N169ES4CEU | € 54,83 | € 54,83 |
1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
1 | Kingston A400 120GB | € 56,93 | € 56,93 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 579,42 |
Ik kon weinig vinden over wat nou een goede geheugenstick is, zit ik goed?
Ik hoor graag jullie meningen!